Gå til innhold
Arkivverket

[#80698] Stephane Cathrine Olsdatter Rødsand født Sortland Præstegjeld


Gjest Inger Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Pettersen

Hei!Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne kirkebøker for Sortland Prestegjeld ca 1800? Jeg leter etter foreldrene til Stephane Cathrine Olsdatter Rødsand, født i Sortland prestegjeld ca 1804. Jeg finner heller ikke hvor/når hun giftet seg med Gert Andersen.Det jeg har er når datteren Dortea Johanna Eline Gjertsdatter blir døpt. (nr 3) Kildeinformasjon: Nordland fylke, Øksnes, Ministerialbok nr. 893A04 (1820-1840), Fødte og døpte 1839, side 170-171. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16732&idx_id=16732&uid=ny&idx_side=-87>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Stefana blei født 05.10.1800 på Rødsand i Sortland, foreldre Ole Hanssen og Dorte Andersdtr. Hun gifta seg med Gjert 01.09.1822, de blei vigd i Sortland kirke. Stefana døde 06.12.1877. Se forøvrig bind 4 av 'Gård og slekt i Øksnes'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.