Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Øien

[#80793] Hans Hansen Sund

Recommended Posts

Gjest Kjetil Øien

I begynnelsen av 1700-tallet opptrer flere personer ved navn Hans Hansen Sund på Røros. Disse kan være vanskelig å holde fra hverandre. Er det noen som har en enkel oversikt over hvordan disse personene henger sammen. For ordens skyld: Undertegnede nedstammer fra John Hansen Sund, 1753-1834, gift med Malena Anders dtr Selbo, og det er denne John Hansens avstamning jeg primært er opptatt av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Din Jon Hansen S. må være sønn av Hans Hansen Sund og Malene Jonsdatter Prytz.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Malene Jonsdatter ble begravet 17/4-1778 64 år. Enkemann Hans Hansen Sund ble begravet Alle Helgensdag 1798 84 1/2 år. Skifte etter ham ved Bergretten samme år.Du bør sjekke år og dato i det jeg oppgir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

En base med John Sund og Malena Andersdatter Selboe:(Jeg går ikke god for innholdet i basen!) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjetil Øien

(4)Takk for nyttig henvisning. Jeg hadde oversett denne diskusjonen. Ser ut til at jeg får noen svar der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.