Gå til innhold
Arkivverket

[#80829] Frå Os til Åstveit i Åsane, paktar Lars Larsson Tøsdal og kona Gunnvor Larsd.


Gjest Terje Hatvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hatvik

Min farfars farfar, Lars Larsson Tøsdal frå Os (Hrdl), vart om lag 1840 paktar på Åstveit (Aastvedt) i Åsane. Han var paktar for proprietær Jan Greve på Åstveit om lag 1840/41 og flytte då dit. Men den eldste sonen hans, Lars d.y. f. 1835; vart verande att her i Os.Eg finn Lars og Gunnvor att i FT i 1865 og 1875 på 'Vaagenæsset' under 'Aastvedt', men eg vil gjerne vita kva bygdebøkene for Åsane seier om dette paret? Born, borneborn osv.??Eg går ut frå at det er Gunnvor som døyr i januar 1886[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=AASANE&gardpostnr=695&merk=695#ovre>Lenkeog at kårenkjemannen Lars seier takk for seg i februar 1895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Retting:Lars Larsson Tøsdal f. 1813 er ikkje min farfars farfar, han er min farfars farfars far (bomma med ein generasjon). Eldste sonen, Lars f. 1835, vart oppfostra på Heggland i Os og skøytte gardsbruket der etter fosterfaren sin; gifte seg i 1861 med nabojenta Anna Jørgensdtr. Hegland, f. 1829. Dei fekk fem born saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Endå ei retting, Lars Larsson Tøsdal og Gunvor Larsdtr. Tveit vart gifte den 10. juli 1836 i Os, ikkje 1835. Dei respektive brørne deira Hans Tøsdal og Ole Tvedt var 'fæstermend'. Sjå oppføring nr. 23 her:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=225&uid=253002&urnread_imagesize=full&hode=nei&ls=1>LenkeFor ordens skuld legg eg òg inn sonen Lars Larsson d.y. sin dåp den 29. mai 1835 i Os (uægte), sjå rad 97 her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Dessverre er ikke bindet hvor Åstveit skal være med klar før høsten 2011. Skal se på hva jeg har om familien i det uferdige manuset mitt for Åstveit, men det får bli i løpet av morgendagen. Kanskje vi kan hjelpe hverandre litt.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Takk for svaret, KennethJa, vi kan sikkert hjelpa kvarandre litt mtp. 'forpagter' Lars Larssen Tøsdal og huslyden hans. Som du sikkert skjønar har eg mellom anna meir om den sonen deira som ikkje vart med til Åstveit, (Lars Larsson d.y. på Heggland).Broren Hans Larsson Tøsdal vart som allereie nemnt døypt i Os 5.mars 1837, sjå post 45 her:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=full&info=ingen&hode=nei&show=108&uid=46965&js=j>LenkeEr det den same Hans Larsson vi finn att som husmann på 'Vaagenæset', eller er det ein annan? Sjå FT 1865 for Åsane:LenkeI så fall var han gift med ei jenta frå Lekven i Os, nemleg Kristi Ellingsdtr. ytre Lekven, f.1830 i Os. Hans og Kristi vart gifte i Os kyrkje den 1. april 1856. Hans var då 'tjener' hjå Hans Arnesen på Rød i Os og fann seg tydelegvis ei kone samstundes :-). Jamfør post nr. 2:LenkeI alle høve finn vi elles att ekteparet Lars Larss. og Gunvor Larsd. på 'Bjørnsløbet' FT 1865 for Åsane. Lars er då husmann, han òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Etter hjelp fra deg har jeg foreløpig denne informasjonen om familien du er på jakt etter:Lars Larsen Tøsdal f. 1813 i Os d. 1895 på Åstveit g. 1836 m. Gunvor Larsdtr. Tveit f. 1805 i Os d. 1886 på Åstveit. Lars var sønn til Lars Larsen og Anna Hansdtr. Tøsdal i Os. Gunvor var datter til Lars Kristensen og Marta Johannesdtr. Tveit i Os. Lars var pakter og husmann på Bjørnsløypet på Åstveit.Barn:a. Lars f. 1835 på Tveit i Os, trenger mer informasjon om ham…….b. Hans f. 1837 på Tveit i Os d. 1910, g. 1. 1856 m. Kristi Ellingsdtr. Lekven f. 1830 d. 1871, g. 2. 1871 m. Kristi Monsdtr. Indre Hordvik (bnr. 1) f. 1838 d. 1907, g. 3. 1908 m. e. Hanna Andersdtr. Åstveit (andre) f. 1848 d. 1912. Bst. Åstveit (bnr. 3)c. Anna Martine f. 1838 i Bergen d. 1904 g. 1865 m. Mons Gudmundsen Øvre Selvik (bnr. 5) f. 1842 d. 1927. Bst. Øvre Selvik (bnr. 5)d. Ingeborg Olina f. 1842 på Åstveit d. 1845 på ÅstveitMvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Først, stor takk til bygdebokskrivar Kenneth Bratland for nye opplysningar informasjon om denne delen av slekta mi, ikkje minst for informasjon om Ingeborg Olina som eg ikkje visste om, og om alle konene til broren Hans Larsson.Først vil eg berre leggja inn igjen eit par lenker som dessverre har 'krepert' i denn tråden. Først, giftarmålet til Lars Larsson og Gunnvor Larsdtr. den 10. juli 1836, post nr 23:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?uid=59304&urnread_imagesize=full&show=226#toppen>LenkeDåpen til sonen Hans Larsson, døypt 05.mars 1837 i Os, er òg vesentleg her, sjå post nr 45:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Tusen takk for hjelpen!Lars og Gunvor flyttet til Åstveit i mai 1840 sammen med datteren Anna Martine.Her er et korrigert oppsett:Lars Larsen Tøsdal f. 1813 i Os d. 1895 på Åstveit g. 1836 m. Gunvor Larsdtr. Tveit f. 1805 i Os d. 1886 på Åstveit. Lars var sønn til Lars Larsen og Anna Hansdtr. Tøsdal i Os. Gunvor var datter til Lars Kristensen og Marta Johannesdtr. Tveit i Os. Lars var pakter og husmann på Bjørnsløypet på Åstveit.Barn:a. Lars f. 1835 på Tveit i Os d. 1908 g. 1861 m. Anna Jørgensdtr. Heggland f. 1829 d. 1908. Bst. Heggland i Osb. Hans f. 1837 på Tøsdal i Os d. 1910, g. 1. 1856 m. Kristi Ellingsdtr. Lekven f. 1830 d. 1871, g. 2. 1871 m. Kristi Monsdtr. Indre Hordvik (bnr. 1) f. 1838 d. 1907, g. 3. 1908 m. e. Hanna Andersdtr. Åstveit (andre) f. 1848 d. 1912. Bst. Åstveit (bnr. 3)c. Anna Martine f. 1838 i Bergen d. 1904 g. 1865 m. Mons Gudmundsen Øvre Selvik (bnr. 5) f. 1842 d. 1927. Bst. Øvre Selvik (bnr. 5)d. Ingeborg Olina f. 1842 på Åstveit d. 1845 på ÅstveitMvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Takk skal du ha, Kenneth. Der fekk eg svar på ein del spørsmål, ja.Men har du ein samla oversikt over alle borna til høvesvis Hans Larsson på Åstveit og Anna Martine i Øvre Selvik, eller finn eg alle desse i dei utlagde databaser for døypte i Åsane?Mvh., Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.