Gå til innhold
Arkivverket

[#81223] Røros, 1917, Ragna Elfrida Andersdatter Høsøien - opplysninger om moren.

Gjest Bjørn Arild Lindland
 Del

Recommended Posts

Lurer på om her er to forskjellige Fredrik og Vilhelmina familier som er ute å går i innlegg 19 og innlegg 21, i 19 blir Fredrik og Vilhelmina gift i Vestre Slidre 9/4-1864. I innlegg 21, 1865-telling for 1419 Lekanger, har de 6 barn den eldste 10 år og den yngste 2! Kan dette være de samme folkene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Fredrikke, 8 år i 1865, født 1857 og døpt i Haltdalen, nest nederst:Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Haltdalen i Haltdalen, Ministerialbok nr. 685A06 /1 (1846-1859), Fødte og døpte 1857, side 15. Permanent sidelenke: LenkeDatteren sies å være ægte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai-Samuel Vigardt

Hei. Leser med stor interesse denne debatten. Flere av de personene som diskuteres i denne debatten er min familie/slekt. Jeg har en god oversikt over de fleste av disse personene. Jeg kan tilby meg å sende den informasjonen jeg har til de av dere som tar kontakt på følgende e-mail adresse: kasaglar@online.noFamilien og slekten som omtales ovenfor tilhører Romanifolket, og er nært beslektet bl.a. med Fant-Karl, en av norgeshistoriens dyktigste felespillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Kai, mottar med takk informasjon om denne familie og slekt. Takker for interessen og hjelpen med å finne info. Slektsgransking er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Elfrida kan enda være i live. Hvor mye skal vi brette ut her? Du har ikke sagt Bjørn Arild hvorfor du søker informasjon om Elfrida. er hun en nær slektning av deg?Nei dette er ikke din familie Kai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina, Elfrida er bestemor til svigersønnen min. Jeg hjelper han med å finne slekten hans. Det er info om foreldrene til Elfrida og bakover som er intressant for han. Ingen utbretting om folk som lever i dag. Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Jeg snakket med Elfrida på telefonen og sendte henne oversikt over slekta. Kansje jeg kan bidra med bilder og info,men ikke her. Av respekt for de eldres ønsker i slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Nina! Det er bra. Du kan maile meg på blindlandativeland.com. Dette har min svigersønn venta på lenge. Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Jeg må ta en ringerunde i slekta å høre. Å så må jeg lete i papirene mine og bilder.Så det kan ta litt tid.Bare synd mamma er borte nå.Vet vi har bilde av henne og Elfrida som veldig ung på Røros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.