Gå til innhold
Arkivverket

[#81286] Richard O. Charlsen, fødd i Trondheim 1909 - gift der kring 1931 - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter opplysningar om denne personen:Richard O. CHARLSEN, fødd i Trondheim 17.4.1909. Han gifte seg truleg i Trondheim kring 1931 med Anna Tøgine Johannessen, fødd i Bergen 6.9.1906. Dei budde nokre år i Trondheim, men flytte kring 1940 til Bergen der Anna døydde 21.12.1948. Richard Charlsen døydde i Bergen 15.10.1997.Er det nokon med lokal kunnskap og ekspertise på Trondheim som kan hjelpa meg finna desse opplysningane:* Fullt namn til Richard Charlsen?* Namn til foreldri hans?* Stadfesting av fødselsdato og fødestad?* Dato og stad for vigsli hans med Anna Tøgine?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Jan Peter for kjappe gode svar! Då er fødsli funni! Eg ser Rikard ''pynta'' på namnet sitt...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.