Gå til innhold
Arkivverket

[#81467] Anders J. W(V)alaker (1869-1953) - Hafslo-Ålesund-New York-Larvik -dotter Holst?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anders Jensson Walaker (eller Valaker), fødd i Hafslo i Sogn 22.2.1869, flytte i ung alder til Ålesund der han var tømmermeister til han i 1906 utvandra til Amerika. I 1912 var han skriven som Andrew Walaker busett 909 East 169th street, New York, men kva skjedde so?Anders Jensson Walaker (eller Valaker) døydde i Larvik 30.5.1953. Han er oppgjeven gift med Valborg med ei dotter Anna Sigrid Holst.Walborg (eller Valborg) Walaker (eller Valaker) døydde i Larvik 27.7.1958. Fødselsdatoen hennar er oppgjeven til 3.3.1878 i Larvik; eg finn ho ikkje døypt i Larvik, men ho står i konfirmantlistene som Valborg Jakobsen med spørsmålsteikn framfor. Foreldri hennar er skreddarsvein Karl Johan Jakobsen og kona Anna Gurine Kristoffersdotter ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4235&idx_id=4235&uid=ny&idx_side=-94>Lenke)! Der står det òg ein merknad om at ho ikkje gjekk til alters. Kanskje var ho dissentar?Eg finn Valborg i 1900 i Nanset gate 27 i Larvik med mori som enkje og ei yngre søster:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Norske sykepleiere, utgitt 1960:Anna Sigrid Holst, sykepleierske (tidl.aktiv), Nanset. Født 1-8-1916 i New York. Middelskole. Sykepleieutd.: Betanien Hospital, Oslo 1936-39. Off. godkj. sykepleier.Praksis som sykepleier: Hammerfest sykehus 1939-40. Larvik sykehus 1940-45 (vikar). Kontorsøster hos Dr. Blichfeldt 1946.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflotte opplysningar!Du har løyst so å seia alt eg kunne spørja om, men eg er for lite kjend i området og lurer på:* Bustaden til byggmeister Anders Walaker og Walborg låg tydeleg på Nanset. Av lysingi 1945 går det fram at Nanset høyrde til Hedrum, men Anders og Walborg døydde på Nanset i Larvik(?) i 1950-åri...?* Fins det fråsegner om kva år huslyden kom attende frå New York?* Eg lurer elles på yrket til Fritz Holst (seinare i livet enn 1945)?* Nøyaktige dødsstader (og datoen for Anna Sigrid) for Anna Sigrid og Fritz?* Og endeleg talet på born (søner og døtrer) fødde av Anna Sigrid og Fritz?Eg takkar igjen for framifrå hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Kirkegården Underspo ligger i bydelen Torstrand i dag. Området hørte til Hedrum i min barndom under krigen. I dag er adressen til kapellet Tjøllingveien 1. Larvik. Om du søker i dette kartet kan du se beliggen heten. Lenke 1, 3262, LarvikMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunn for avklaring, mellom anna av geografien i Larvik! Eg har i ettertid ''googla'' meg fram til at Hedrum kommune eksisterte heilt fram til 2008, og at den først då vart ein del av Larvik. Det må soleis vera rett å seia at Anders og Walborg døydde i Hedrum, og kan henda døydde Anna Sigrid og Fritz der òg..., om dei då ikkje døydde på sjukehuset i Larvik...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.