Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rune Thorstensen

[#81625] Oppslag i bygdebok for Trondenes i Troms, Brokvik

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dersom noen har tilgang til en bygdbok for Trondenes, er jeg interessert i et oppslag på gården Brokvik.Jeg vet ikke hvor langt frem mot vår tid boken går, men jeg er på jakt etter Dagfinn Magnussen f. 1918-1973 og hustru Magnhild f. 1921-2008. Begge er altså døde ,men jeg vil gjerne ha eventuel info pr. epost av hensyn til nålevende etterkommere. Blant gravminnene finner jeg også en Knud Didrik Magnussen Brokvik 1946-2004. Jeg antar han var sønn Dagfinn og Magnhild.Info sendes til: thorstensen.r@broadpark.no Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

Hei Rune ! Boken for Sandtorg Herred kom ut i 1956. På side 158 under bnr 9 Breidablikk finner jeg en Magnus Mathiesen som fikk skjøte 13/ 8 1917 for kr 9000. Født i 1895. Han var gift med Karen Madsen f 1897.Far til Dagfinn ? Etterkommere ikke oppført.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Hei, og takk for svar.Jeg tror nok ikke at Magnus Mathiesen har noe med Dagfinn å gjøre. Jeg har fått bekreftet at Magnus var født i Stavanger med far Knud Didrik Magnussen. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.