Gå til innhold
Arkivverket

[#81630] Kor er 'Vessnæsset ' på Voss?

Gjest Asbjørn Voster
 Del

Recommended Posts

Gjest Asbjørn Voster

Hei! På jakt etter opphavet til ein tipp-tipp-oldefar frå Sunnmøre, Anders Petterson Yksnøy f. 1755 på Voss, fant eg ein Anders Peterson døypt 1756 med bustad Vessnæset. Lenke I Voldasoga 1 står det at han iflg dei militære rulleblad var født på Nes i Voss.Eg fant ingen aktuelle under Nesheim på Voss i den digitaliserte utgåva av Vossaboki , er det lokalkjende som har ei formeining om kor Nes/Vessnæsset er? Mvh Asbjørn Voster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det er nok snakk om Vossastrand. Her er giftemålet til foreldra: LenkeI ætteboka for Vossestrand finn eg på Øvre Oppheim:Petter Andersson Visnes-Oppheimsvangen 1721-1810 gift 1746 med Ingebjørg Olsdotter Øvre Oppheim 1723-1772.Dei fekk tre barn.Ingebjørg 1747-1827 ugift busatt Øvre OppheimLars 1750-1766Anders (ikkje oppgitt fødselsår, men må då være 1755) var busett Volde på Sunnmøre 1810.Ynskjer du meir?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.