Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Asbjørn Voster

[#81630] Kor er 'Vessnæsset ' på Voss?

Recommended Posts

Gjest Asbjørn Voster

Hei! På jakt etter opphavet til ein tipp-tipp-oldefar frå Sunnmøre, Anders Petterson Yksnøy f. 1755 på Voss, fant eg ein Anders Peterson døypt 1756 med bustad Vessnæset. Lenke I Voldasoga 1 står det at han iflg dei militære rulleblad var født på Nes i Voss.Eg fant ingen aktuelle under Nesheim på Voss i den digitaliserte utgåva av Vossaboki , er det lokalkjende som har ei formeining om kor Nes/Vessnæsset er? Mvh Asbjørn Voster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Det er nok snakk om Vossastrand. Her er giftemålet til foreldra: LenkeI ætteboka for Vossestrand finn eg på Øvre Oppheim:Petter Andersson Visnes-Oppheimsvangen 1721-1810 gift 1746 med Ingebjørg Olsdotter Øvre Oppheim 1723-1772.Dei fekk tre barn.Ingebjørg 1747-1827 ugift busatt Øvre OppheimLars 1750-1766Anders (ikkje oppgitt fødselsår, men må då være 1755) var busett Volde på Sunnmøre 1810.Ynskjer du meir?mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Asbjørn Voster

Fantastisk! Då skal eg få tak i ætteboka for Vossestrand og nøsta vidare. Takk skal du ha Egil! Mvh Asbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.