Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kenneth Bratland

[#81642] Dødsfall i Bergen i 1961

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Er det mulig å få vite alder, arvinger og bosted etter denne mannen: LenkeMvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Denne skulle lagt i arkivforum...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Gangdal

Andreas Førde f.21.9.1890 i Bremanger. Arving: 1 m.dtr. Solveig Jansson, Brooklyn, NY, USA.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Tusen takk for hjelpen!mvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rolf Erik Sanne

KennethHvor finner jeg 'Dødsfall i Bergen 1912-1972'? Den ligger ikke under kirkebøkene/gravlagde.mvh Rof

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Den ligger her: Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rolf Erik Sanne

Takk for henvisningen, glemte å sjekke under skifter.mvh Rolf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Kenneth,Med ny PC har eg ikkje enno fått orden på kartoteket mitt med e-postadresser, so eg tek denne saki her:Gustav Martin Olsen, fødd på garden Mjølkeråen i Åsane, Hamre 22.1.1883, var sjøman og budde i Bergen. Andre kona Marie Juliane hadde far frå Hafslo i Sogn. Kan du fortelja meg meir om Gustav Martin, som til dømes:* Dato og stad for dødsfallet hans?* Opplysningar om første ekteskapet hans?* Kor mange born fekk han i første/andre ekteskapet?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Eg freister på ny å få merksemdi frå Kenneth Bratland!Har du høve til å sjå på spørsmålet mitt ovenfor og gje meg ei attendemelding?Hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Oyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Hei Lars!Har ikke sett innlegget ditt før nå.Gustav Martin Olsen f. 22. jan. 1883 i Mjølkeråen i Åsane. Han døde 15. april 1953 i Bergen.Her gifter han seg første gang: LenkeDessverre vet jeg ikke når første kona døde eller om de hadde barn. Men det kan jo du sjekke på arkivforum.Mvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Kenneth; eg vil følgja opp i Arkivforum...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.