Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tone Tjensvold Barstad

[#81668] Hvem var foreldrene til Erick H. Ness født 1859 Hakkadalen

Recommended Posts

Erick H. Ness var født 23. januar 1859 i Hakkadalen. 19 år gammel (ca. 1878) emigrerte han sammen med sine foreldre og søsken til Decorah i Iowa.Erick H. Ness ble gift i USA med Bertha Martina Kjorandsen født 28. oktober 1865 i Iowa.Hvem var foreldrene til Erick H. Ness og hvor kom de fra? Opplysningen om Hakkadalen har jeg fra hans etterkommer i USA.Er takk nemlig for all hjelp jeg kan få!mvh Tone T. Barstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vibekke Holm

HeiDette må vel være dåpen til Erick/Erik: Nr 1: LenkeForeldrene er Hans Olsen og Lisbeth Eriksdatter Gården heter Hytten.VH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Foreldrenes vielse 21 apr 1851 Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vibekke Holm

HeiHele familien forlater Hakadal i april 1876 (ikke 1878) og drar til Amerika: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vibekke Holm

HeiHer er de i emigrantlisten fra Kristiania 27/4 1876. Skipet de reiser med heter Angelo. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vibekke og Hilde, dette var fantastisk :-) Nå kan jeg tenke det er noen amerikanere som blir overrasket og veldig glade!! Tusen takk til dere begge! mvh Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.