Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#81759] Söker Malfred Oddvar f 22/9 1920 i Tynset, Hedmark

Recommended Posts

Gjest Karin Larsson

Min farfarOle Bergström står som fader till Malfred Oddvar f 22/9 1920 i Tynset, Hedmark. Modern Marit O Hyttebak, hemmahörande i Alvdal. Hur kommer jag vidare för att få veta hur det gick för Malfred Oddvar? Jag är inte så van att forska i Norge. Mvh Karin

Gjest Karin Moen

Legger en lenke til dåpen hans, det er vel mulig at du kan forsøke å finne ham i DIS-Gravminner/dødsfall ? Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Tynset i Tynset, Klokkerbok nr. 11 (1915-1930), Fødte og døpte 1920, side 33. Permanent sidelenke: Lenke

Gjest Karin Larsson

Tack Otto! Vad tråkigt att han har gått bort! Men- han har en änka och en son. Sonen är alltså min halv-kusin. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med honom. Kanske skriva ett brev. Jag skulle bli så lycklig om du kunde maila mig hans namn och bostadsort så att jag kan komma i kontakt. Min mail karinb294@hotmail.comTusen tack!!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.