Gå til innhold
Arkivverket

[#81759] Söker Malfred Oddvar f 22/9 1920 i Tynset, Hedmark


Gjest Karin Larsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Larsson

Min farfarOle Bergström står som fader till Malfred Oddvar f 22/9 1920 i Tynset, Hedmark. Modern Marit O Hyttebak, hemmahörande i Alvdal. Hur kommer jag vidare för att få veta hur det gick för Malfred Oddvar? Jag är inte så van att forska i Norge. Mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Legger en lenke til dåpen hans, det er vel mulig at du kan forsøke å finne ham i DIS-Gravminner/dødsfall ? Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Tynset i Tynset, Klokkerbok nr. 11 (1915-1930), Fødte og døpte 1920, side 33. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

Han døydde på Tynset under namnet Oddvar Malfred Strømsås, den 14.02.2007. Enka har seinare flytta til det sentrale østlandsområdet for å bo nærare sonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Larsson

Tack Otto! Vad tråkigt att han har gått bort! Men- han har en änka och en son. Sonen är alltså min halv-kusin. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med honom. Kanske skriva ett brev. Jag skulle bli så lycklig om du kunde maila mig hans namn och bostadsort så att jag kan komma i kontakt. Min mail karinb294@hotmail.comTusen tack!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.