Gå til innhold
Arkivverket

[#81844] Hjelp til å tyde faddre


Gjest Karl H. Meyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Ei Marie Helene Jonsdtr. Wiig, f. 14.01.1872 Tystad, Vereide. Døpt 10.03.1872, dåp nr.16 etter Mini A10 1871-1884 Vereide, Gimmestad, Hyen, GloppenØnsker å få opplyst faddreneUtydlig å lese faddrene pga.sort stripe i kirkeboken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Legger ut linken til kirkeboken jeg.Ikke lett å se for meg men noen navn kan man da tyde....Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Vereide, Gimmestad, Hyen i Gloppen, Ministerialbok nr. A 10 (1871-1884), Fødte og døpte 1872, side 76. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Det som er under den svarte stripa synes umulig å lese, men du kan jo spørre i Arkivforum, så kan de sjekke originalen.Det jeg leser av fadreen er: ... Jørgensen Andenes, Mons Eliassen ...ad, Massi Olsd. Andenes, Gertrud ... Tystad, Eli Monsdatter Kors...Navnet Massi er jeg litt usikker på. Det ligner mer på en r og en s sammen, men det gir jo ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.