Gå til innhold
Arkivverket

[#82023] Kirkerbøker fra Stangvik, Møre og Romsdal


Gjest Adele Goa
 Del

Recommended Posts

Gjest Adele Goa

Jeg trenge Fødte og døpte, Konfirmerte, Ekteviede, Døde og begravede og Utflyttede kilder fra Stangvik, Møre og Romsdal etter 1878.Kjenne noen hvorfor Stangviks kirkerbøker slutt i 1878? Ellers kan jeg finne dette i annen plass kirkerbøker?Takk på forehånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sæterli

Hei ! Statsarkivet i Trondheim opplyser følgende i e-post den 20. juli 2010:Ifølge vår kirkebokkatalog har vi ikke fått avlevert kirkebøker for Stangvik lenger fram enn til 1878 og for Tustna til 1898. Det vil si at kirkebøkene etter disse årstallene fremdeles beror på prestekontoret.Det betyr at disse kirkebokene ennå ikke er evert til Arkivverket og følgelig ei heller avfotografert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adele Goa

Takk Terje,I thought my Norwegian was not good enough to understand what Riksarkivet had on their site.Jeg skal vente og håper det er ikke for mange år.Tusen takk, Adele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.