Gå til innhold
Arkivverket

[#82119] Ludvig Daae Jensson Bugge (1839-1904) - klokkar i Vang, Valdres -dotter Johanna?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ludvig Daae Jensson Bugge (1839-1904), fødd på Urnes i Hafslo, gifte seg i Hafslo 3.10.1862 med Johanna Andersdotter (Eikum) (1832-1913). Dei flytte 1864 til Vang i Valdres der Ludvig var klokkar og kyrkjesongar. Dei budde først på Klokkarhaugen og sidan på Lund, båe plassar under Vangs prestegard. Dei fekk åtte born i lag; eg har ''kontroll'' over sju av dei, men so var det denne dotteri, som budde heime med foreldri:* Johanna Ludvigsdotter Daae, fødd i Vang 2.6.1871, skal ha butt levetidi ut på Lund i Vang og døydde der, ugift.Eg finn ikkje Johanna avlidi ut 1929, so ho døydde truleg seinare, men er det mogeleg å finna ein nøyaktiog dødsdato?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Flaten

I bygdeboka står at Johanna skal være død av fallesyken, men ikke hvor hun døde.På gravminner finner jeg Ludvig Daae Bugge i Vang, men ikke Johanna. Tipset i (2) bør kanskje sjekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.