Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#82119] Ludvig Daae Jensson Bugge (1839-1904) - klokkar i Vang, Valdres -dotter Johanna?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ludvig Daae Jensson Bugge (1839-1904), fødd på Urnes i Hafslo, gifte seg i Hafslo 3.10.1862 med Johanna Andersdotter (Eikum) (1832-1913). Dei flytte 1864 til Vang i Valdres der Ludvig var klokkar og kyrkjesongar. Dei budde først på Klokkarhaugen og sidan på Lund, båe plassar under Vangs prestegard. Dei fekk åtte born i lag; eg har ''kontroll'' over sju av dei, men so var det denne dotteri, som budde heime med foreldri:* Johanna Ludvigsdotter Daae, fødd i Vang 2.6.1871, skal ha butt levetidi ut på Lund i Vang og døydde der, ugift.Eg finn ikkje Johanna avlidi ut 1929, so ho døydde truleg seinare, men er det mogeleg å finna ein nøyaktiog dødsdato?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Hei LarsDet dør en Johanne Daae i Bergen i 1943: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Flaten

I bygdeboka står at Johanna skal være død av fallesyken, men ikke hvor hun døde.På gravminner finner jeg Ludvig Daae Bugge i Vang, men ikke Johanna. Tipset i (2) bør kanskje sjekkes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.