Gå til innhold
Arkivverket

[#82162] Kathrine Olsdatter f. dec 1851

Gjest Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg har ovennevnte som emigrerte til USA i 1882 i følge kilder i ancestry.com. Hun er oppgitt til å være født i Norge med foreldre Ole Board og Carria Larson. For meg så virker det som om foreldrene også må ha emigrert da deres navn er amerikanisert ^^.Jeg har prøvd å søke denne familien opp, men til nå så har jeg ikke funnet dem i folketellinger i Norge ei heller emigrasjonskilder. Noen som kan hjelpe meg her?Hun er å finne i Grove, Humboldt, Iowa i 1900 census

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei Solfrid!Denne er ikkje enkel å finna ut av, men eg har eitt alternativ til deg:* Anna Cathrine, fødd i Søgne 18.7.1850 som dotter av ein Ole Jørgenson Aaros og Karen Jesine Larsdotter (Lenke)Det er ikkje alltid me kan stola på opplysningane som kjem fram i 1900 når det gjeld fødselsmånad...Elles er det ikkje so sikkert at foreldri utvandra. Dersom Cathrine utvandra so seint so i 1882, er det i grunnen mindre sannsynleg. Og erfaringi mi syner at norske namn like gjerne kunne verta ''amerikaniserte'' anten foreldri var i Noreg eller i Amerika...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Solfrid, dersom det er ho som i 1884 gifte seg med Thomas Andeerson i Iowa (sjå tema #82161), so må det vel vera denne jenta du leiter etter:* Caroline Olsdotter Trovig, fødd i Kvinnherad 5.12.1851 av foreldri gardbrukar Ole Andersson Trovig og Kari Larsdotter (Lenke)Med venleg helsing og ønskje om ein god sundag!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.