Gå til innhold
Arkivverket

[#82331] Osl/Bær?Bs. i Høienhall, Bryn, kva krk? Og kvifor finn eg dei ikkje i D.fallspr?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Ja, det veit eg :-) men takk likevel.Det eg ikkje veit er kva som skjedde med ho 'over there', her er det eg har funne om henne:Lilly Sofie Marie 01.03.1907/dpt.14.04.1907 i Gamle Aker krk.- reiser til Amerika i 1924 til (halv)syster* Berthe Kristine og svoger Jørgen Alfred Oscar Johannesen bs. i Boston. Er heime i 1931, 24 år gammal og fortsatt ugift, skal til syster Bertha Johannesen i Boston, men oppgjev at ho bur i Chicago.Etterskrift:*Berthe Kristine var ikkje halvsystera, ho var dotter til fyrste kona til far sin, det fekk eg vita når eg fekk sjå kva som står i dødsfallsprotokollen ved faren sitt dødsfall.Eg har dessutan eit eige tema om henne: Lenke stokken&nr=13&antinnlegg=11&startnr=&antall=&spraak=n#anker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.