Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ann Helle

[#82341] Margreta Pedersdtr. Lind f. 1670, Hå på Jæren, g. Galtung

Recommended Posts

Gjest Ann Helle

Søkjer nokon som kan hjelpa med foreldre / aner til Margrete Pedersdtr. Lind f. 1670 - d. 1711, frå Hå på Jæren. Gift 1695 med Johan Lauritson Galtung på Torsnes i Jondal / Hardanger.Mvh Ann Helle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kurt Østbye

Jeg har notert at hun var datter av presten Peder Erikson Leganger (f. 1638 - d. 1706) og Karen Larsdtr. Lind (gift 1669).Peder var sønn av Erik Iversen Nordal (f. 1591 - d. 28. juni 1658) fra Leikanger (i S & Fj.) og hans andre kone Malene Splidsdtr. (f. 1615 - d. 24. april 1670), (gift 2. juni 1635).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann Helle

Tusen takk til deg Knut for raskt svar.Kanskje det let seg gjera å finna fleire aner på det slektstreet i Leikanger?Mvh Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann Helle

Tusen takk Knut, for henvising til fin heimeside. Mvh Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Gjerstad

Hei.Ser i lenka som er i innl.4. at Margrete Pedersdtr. Lind f. 1670 - d. 1711. ikkje er komen med i etterslektstavla til Erik Iversen. Det ser ut som om det berre er teke med 3 born etter Peder Erikson Leganger og Karen Larsdtr. Lind.Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann Helle

Tusen takk også til deg Arne, din opplysning gjorde at eg kalarde å klikka meg vidare inn i slektstavla. Mvh Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.