Gå til innhold
Arkivverket

[#82354] Anders Johannesson Hafstad, Førde


Gjest Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Reppen

Er det nokon som kjenner til dette paret? Kva tid var dei født, kva tid gifta dei seg og kor kom dei frå?Anders Johannesson (Hafstad) gift med Berta Olsdtr.Dei hadde i alle fall ei dotter:Oliane, født 21.04.1833, dpt. 24.05.1833, Lenke dåp nr. 106.Oliane vart gift 22.06.1856 i Kinn med Ola Andersson Standal.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har funnet 2 jenter til, men moren heter da Brithe. Maren Christine Lovise 6/10 1838 dpt.9/10 39 og Anne Marie 25/11-27/11 1842, begge i Førde. Ved dåpen til sistemann het en av fadderne Rachel Johannesdt. Hafstad.Kanskje Rachel i 1801 på Holsen gård, og kanskje hun og Anders var søsken(ren spekulasjon fra min side) Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Det ser ut til at det kan stemma dette, Berit :-) Må sjekka bygdeboka også.Eg finn skifte etter Anna Rognaldsdtr. og det viser son Anders Johannesson Førde, og at dtr. Rachel er gift med Bernt Ivarson Hafstad. Bernt var fadder på Oliane og som du påpeikar var Rachel fadder på Anne Marie.Det er ikkje uvanleg at Birte - Birta / Brite - Brita osv vert brukt om same person.Mange takk for god hjelp. Har leita lengge etter dette.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Per.Eg veit ikkje kor mykje du har sjekka i BB Førde.Eg har sjekka oversikta på Holsen. Her finn eg Johannes Olsen, gift med Anna Rognaldsdotter. Dei hadde åtte barn. Ein av dei er Anders Kristian f. 1803. Han skal ha gifta seg i 1829 med Oline Olsdotter Holsen. Dei skal ha budd på Holsen i 1830 til 1832. Anders Kristian døde i 1848 på Førde prestegard som husmann. (her er giftemålet, nr. 40) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Førde, Ministerialbok nr. A 6 (1821-1842), Ekteviede 1829, side 336. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11407&idx_id=11407&uid=ny&idx_side=-285>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Eg har ikkje fått sett i BB Førde enno, så takk for hjelpa.Anders Kristian Johannesson og Oline Olsdtr. budde i Nyttingneset i Kinn i 1835, 1837 og 1842 då dei fekk born der i desse åra.Anders Johannesson Førde, født 08.03.1807, Lenke , gift med Berta Olsdtr. som eg er på leit etter var yngre bror til Anders Kristian.Jfr. skifte etter Anna Rognaldsdtr. 18.05.1840. 1. Ola J.s., sjømann. 2. Anders (Christian)J.s. Nyttingnes. 3. Anders J.s. Førde. 4. Rakel J.dtr. gift med Bernt Ivarson Hafstad (Øen. 5. Johanne J.dtr. gift med John Rasmusson Solem. 6. Gunhild J.dtr. gift med Ola Nilsson Hallbrænd.Og så hadde dei Anders f. 1797 - d. 1803 som du finn i teljinga i 1801, og Mons f. 1809 - d 1809.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

OK. Denne Anders f. 1807 er kun oppført med namn og fødselsår i BB Førde om Holsen (eg rekna difor med at han var død før mora døde). Dessverre ingenting om giftemål.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Per Reppen

Tek opp at dette tema då eg er berre halvvegs kommen :-)Anders Johannesson er avklara, men kven var Berta/Britha Olsdtr. og kva tid gifta dei seg og kvar?Det viser seg at dei budde i Standal, Kinn, i 1858 for då vert Anne Marie konfirmert der, nr. 7 LenkeMvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg har dessverre ikkje funne noko nytt som kan hjelpe deg, men ein liten kommentar.Det kan være at Anne Marie blei konfirmert i Standalen utan at foreldra hennar var flytta dit. Ho kunne godt være i teneste hos søstra, som nett hadde stifta familie.Eg har sjekka fadrane på dei første barna til Oline og Ole i Standalen, og det er litt rart at foreldra til Oline ikkje finnes blant fadrane til nokon av barna deira, dersom dei budde i Standalen.Eg har funne Anne M Andersdotter Standal som fadder for Anders Olai, og Anne Andersdotter Standal som fadder for Bertel.Har du klart å finne nokon (bort sett frå Oline) frå denne familien i FT 1865. Eg finn mulege kandidater, men ikkje nokon som er heilt sikre.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Eg òg har vore inne på tanken at foreldrene ikkje flytta med, men då eg fann ei Brite Olsdtr. f. 1811 Førde, i Øvrestandal i 1865 så kanskje. Ho er oppført som gift, men eg finn ikkje Anders. [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1437&kenr=009&bnr=0046&lnr=000>LenkeMaren Katrine Lovise finn eg ikkje som konfirmant.Anne Marie: det kan vera ho som var i teneste i Svardal i 1865 sjølv om det står at ho var født i 1840. Men Anne Marie var mykje brukt navn så det er usikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg trur eg kan avklare Brite Olsdotter som du fann på Øvre Standal i 1865, og som skal være fødd i 1811.Eg har sjekka dåpane i Førde, og det er kun ei som høver i forhold til namn og fødeår. Ho er fødd i Angedal i 1811 og foreldra er Ole Nilsen Angedal og Malene Andersdotter. Det finnes eit skifte etter Malene Andersdotter i 1845, og her går det fram at Brite Olsdotter er gift med Bertel Abrahamsen Qvaal.I BB Førde om Kvål finn eg Brite og Bertel. Dei blei gifte i 1843 (hans andre ekteskap) og Bertel er fødd i 1802 på Kvål. Dei har tre barn: Ole Andreas f. 1843, Andreas Martinus f. 1846 og Martinus Andreas f. 1850.Det står ikkje noko meir om familien i BB Førde, men det må være den same familien som du har funne igjen i Øvre Standal. Her finn du tenestedrengen Martines Bertelsen 16 år, som må være den same som blei fødd i 1850. Bertel Olsen 65 år kan godt være mannen til Brite (eg finn ingen annan høveleg Bertel i 1865). Far hans heitte Abraham Olsen.I alle fall trur eg du kan sjå bort frå denne Brite Olsdotter i forhold til problemstillinga som du jobbar med.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Det ser ut til at du har rett i dette. Det kan nesten sjå ut som at Anders og Berta/Brita er avlidne før 1865.Så då er eg attende til utgangspunktet, men løysinga kjem nok før eller seinare :-)Mange takk for god hjelp, Egil!Mvh Per.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.