Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Carl Olsen

[#82569] Sigrid Marie Johansen, f. Olsen, 12-10-1884, d. 13-07-1948

Recommended Posts

Gjest Carl Olsen

Hun er min bestefars søster, bosatt som pike i Danmarks gate 28, Vålerenga. Hun ble gift med Karl Wilhelm Johansen, f. 29-11-1884, d. 07-12-1953. De er begravet på Østre gravlund. Hadde de familie? Og hvor kan jeg finne flere opplysninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest anne julie engmo

Nå skriver du ikke noe om eksakt hvilke opplysninger du ønsker,men her er hun i 1900 tenker jeg Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Takk for svaret, men jeg har disse opplysningene. Det jeg er ute etter er om de hadde etterkommere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest anne julie engmo

Ok,så det etterpå,vet du om de bodde i Oslo hele tiden ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Hei CarlPå Gravminner finner jeg flere som er gravlagt like ved og som kan være barn til disse:

bilete10501.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest anne julie engmo

Da fant jeg Ingrid Eleonore f. 18.02 1906, samme året de giftet seg Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest anne julie engmo

Ester Margrete f. 27.10 1907 Lenke Du finner sikkert de andre barna døpt i Vålerenga kirke !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Arne er gravlagt sammen med sine foreldre.

bilete10503.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Sønnen Emil Rudolf ble født 12 nov 1911: Kildeinformasjon: Oslo fylke, Vålerenga, Ministerialbok nr. 1 (1899-1915), Fødte og døpte 1911, side 240. Permanent sidelenke: LenkeDet står at han er ders 3. barn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Adressebok Oslo 1955:Reidar Otto Johansen, arb. (Eskefabr. Fram) Danmarksg.37Ingrid Johansen, frk. (Eskefabr. Fram) Sverigesg.3Esther Johansen, frk. samme adr.Signe Johansen, frk. (Eskefabr. Fram) samme adr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Tusen takk til alle dere som har hjulpet meg om opplysninger om Sigrid Marie og hennes etterkommere. Dere har vært til stor hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.