Gå til innhold
Arkivverket

[#82623] Tyding av Erik Berth ?s dåp av datteren Boel 1759 Skien, Telemark


Gjest Ragnar Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Hei11.jan.1759 døpes Boel, men jeg er svært usikker på hva farens navn er. Leser det som Erich Berth ?Er det noen som kan tyde dåpen til Boel for meg ?dåp nr.4 under 1759 v.side:LenkeHar lagt ut forespørsel om tyding på DIS også, men uten hell så langt.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

11. januar 1756: Erich Bertis Daatter Boel Så kommer faddere som var Lars Hansens Enke, Maren Nielsdaatter, Anders Jacobsen, Claus Levorsen, Christian Jacobsen.Erich Berth/Barth døde i Brevik 1764, og grl. 25/5. Hans hustru var Ellen Maria Jacobsdtr 1724-1800. Hun var dtr til Jacob Wetlesen og Berte Jensdtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk MichaelEr dette opplysninger som ligger på nett, eller er det privat?Er jo svært innteresert i alle opplysninger om anene til Eirich Nilsen Berth/Barth og konen.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk MichaelJeg har allerede funnet en del ved å søke i gamle debatter her på forumet b.l.a. debatt nr. 39532tusen takkmvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Takker igjen MichaelDersom jeg kommer over opplysninger om hvem foreldrene til Eirich Nilsen Berth/Barth f.ca.1728 er, så skal jeg opprette ett nytt emne. Men når jeg ser hvem som har forsøkt å finne ut hvem det var, tviler jeg på om jeg klarer å finne noe.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Takk BeritJa,jeg har sett den, det ligger en lenke dit i den debatten jeg søkte opp her (7)nr. 39532Men desverre ikke noe om opphavet til Erich Nilsen Berth/Barth. f.ca. 1728mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk MichaelDa var det jo ett stedsnavn, og ikke ett yrke. Da er det jo kanskje mulig å finne noe mer på Lars Sørensen Breke også.Tusen takkmvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk MichaelPå gamle Gjerpen finner jeg denne vielsen, men det må da være en annen Lars som gifter seg.'Cop. 18/3-1728. Lars Sørensen og Anne Isachsd.'Dette er da den Lars som er far til Nils f.1729:Lars Sørensen trolovet 19.02.1728 og vies da 18 mars 1728 med Anna Thomasdtr.Tusen takkmvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.