Gå til innhold
Arkivverket
Gjest terje gillesen

[#82636] kan noen finne når og hvor ole christian danielsen ble gift?

Recommended Posts

Gjest terje gillesen

ole christian danielsen født 1844 i tjøtø (alstadhaug) gift med bergithe marie johansdt. født 1845 i stamnesderes barn: christian tønder danielsen f 1866, hans martin danielsen f 1870, sander nicolai zahl f 1873, alle oppgitt født i stamnes.men når og hvor ble de (ole og bergithe) gift ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Kan dette være Ole og Bergitte som tjenestefolk på samme gård i 1865?? - Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Her er vielsen, nr 6 Kildeinformasjon: Nordland fylke, Alstahaug, Ministerialbok nr. 830A12 (1855-1878), Ekteviede 1869, side 146. Permanent sidelenke: LenkeMvh Hilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest terje gillesen

takk!Hilde. jeg letet ikke så langt fremover, fordi jeg regnet med at de var gift før christian ble født.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest terje gillesen

ser også at fødselsår på ole og bergithe er hele 2 års forskjell. jeg hentet antaglig de opplysninger fra folketellingen. nå prøver jeg å finne de i kirkeboken, for å finne riktig fødselsdato. da finner jeg vel mødrenes navn også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.