Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Carl Olsen

[#82754] Ovidie olsdtr., f. 1872, var hun datter av Ole Olsen og Ingeborg Amunds?

Recommended Posts

Gjest Carl Olsen

Og Hilda og Inga Mathilde, var de tvillinger? I 1885-tellinga for Kristiania står de oppført med samme årstall. Fødested Aker. Hilsen Carl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Legger bare inn lenke til 1885-tellingen: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Jeg har denne 1885-tellingen. Men kommer ikke videre. Har forsøkt mange steder. Hilsen Carl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alvin Andreassen

Ang. 4): Østre Aker Kirke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Dåpen til Inga Mathilde Østre Aker 23-6-1878 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Takk til alle som har bistått med informasjon. Dere har vært velig flinke.Hilsen CarlPS. Ovidie?? var hun datter?Ds.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Tusen takk, Anne-Lise Jeg er mektig imponert over hva dere på nettet kan prestere og finne ut. Den nye versjonen er for meg mer vanskelig enn den gamle å finne fram i.Hilsen Carl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Tusen takk, Anne-Lise Jeg er mektig imponert over hva dere på nettet kan prestere og finne ut. Den nye versjonen er for meg mer vanskelig enn den gamle å finne fram i.Hilsen Carl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.