Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#82797] Ft 1910 - mangler i Sandefjord

Recommended Posts

Gjest Dag T. Hoelseth

Man burde kanskje lagt inn alle kommentarer til ft 1910 i samme tråd...Uansett, kan det være at personene du er ute etter har fått stavet navnet annerledes enn det du søkte på?Jeg observerer at min tippoldefar Ole T. Hoelseth på Hamar skrives som forventet, mens sønnen Oscar Marthin Hoelseth (altså min oldefar) skrives Oskar Holseth (han dukker opp både i Hol (som !! Holseth) og i Ruseløkkveien i Kristiania).DTH

Gjest Dag T. Hoelseth

Til 3: Det var jo ikke bra... Jeg finner mine Ekeli-slektninger, ihvertfall. Hvor oldefar Torkild Ekeli er blitt av, er en annen sak, men det antas at han oppholdt seg i USA på den tiden.Jeg grubler mer over - og nå ødelegger jeg vel tråden din, men jeg tar sjansen likevel - hvor det er blitt av familien i Drammensveien 1 i Kristiania (Oslo) - jeg skulle tro at jeg ville finne dem på enten fornavn eller fødselsdato (1872.08.03, 1869.11.26 og 1903.07.02), men den gang ei...DTH

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.