Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#82869] Trenger hjelp til opplysninger om oldemor.

Recommended Posts

Gjest Hanne Wien Berghagen

Jeg har i fler år lett etter opplysninger om min oldemor, har noen få og sprikene opplysninger. Hun het Gudrun jonette..etternavn ukjent. Født 15.11.1882 enten på Nannestad eller i Oslo. Hun skal ha giftet seg med min oldefar Bernt Andersen Wien (født 15.05.1882 Gran på Hadeland) i 1910..sted ukjent.Jeg finner en Gudrun Jonette Wien registret i folketellingene for 1910 i oslo, hun står der registrert som gift, men får ikke opp noen mann,jeg finner heller ikke oldefaren min hvis jeg søker bare på navnet hans..jeg vet at han døde på rjukan-telemark i 1920 og at oldemor skal ha bodd sammen med han der fram til hans død. Etter dette skal hun ha flyttet til Gran på Hadeland med sine 4 barn, to av de er konfirmert der, etter dette vet jeg ikke stort.Er det noen som kan ha opplysninger om denne damen? Alt av interesse.

Gjest Roy Ove Myhr

Se skanna kyrkjebok for Nannestad i Nannestad 1881-1890. Gudrun Jonette født 15/11-1882, døpt 15/7-1883, foreldre dagarbeider Karl Johan Olsen(f.1848) og Marthea Jakobsen(f. 1847) Tolker bosted til å være 'Kneppestuen'.mvh R.O. Myhr

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.