Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Carl Olsen

[#82909] Søren Pedersen, f. 1777 på Sand i Malangen, g.m. Karen Andersdtr f. 1789.

Recommended Posts

Gjest Carl Olsen

Søren Pedersen kjøpte bruket Mestervik i 1811 av enken etter Jacob Olsen, (død 1808) som var sønn av Mestermannen. (Kjærvikmordet) i 1733. Birte og Benjamin. Jeremias Sørensen, hans sønn, er en av forfedrene til min kone. Er det flere etterkommere?Hilsen Carl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

KUN fra FS,så det må sjekkes mot kirkeboken!Peder Kristian,1811: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=700063907668&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeAnne Margrethe,døpt 13 juni 1813: LenkeLavina,døpt 14 mai 1815. LenkeSedsel Katrina,1817: LenkeChristianna,døpt 11 aug 1822: LenkeGolla,født 29 mai 1824: LenkeBeret Elisabeth,døpt ,født 29 april 1826: LenkeHanna Sofia,døpt 14 des 1829: LenkeGerhard Sivert,12 nov 1831: LenkeMartha Andrea,døpt 23 juni 1833: LenkeForeldrene,Søren Pedersen og Karen Margrethe Andersdatter ble viet 23 juni 1811:FS: Lenke Kirkeboken,høyre side,øverst til høyre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carl Olsen

Hei, Ann-May Dette var jo mange barn. Og mange flere enn jeg hadde tenkt meg. Men, det er en som ikke er med på lista. De hadde også en sønn til: Jeremias Sørensen, f. 1828, og han ble oldefar til min kone. Men, jeg mangler dødsdato i 1902. Takk for hjelpen. Hilsen Carl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.