Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Terje E Skrolsvik

[#82950] Bjarkøy i 1910 tellingen

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

I 1910 tellingen finner jeg Hans Bertin Andreassen f 1874 Halsnes,Tranøy og Johanna Jørgensdatter f 1877 Bjarkøy. De er der under Brunstadmyra notert med 3 barn: Agnes Oline Hansdatter f 1901, Signe Marie Hansdatter f 1903 og Hariette Hansdatter f 1906. Jeg har ikke funnet de død i DIS basen over graver fotografert. Er det noen som vet noe om disse og om de eventuelt har etterslekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Bilde av Hans Bertin og Johanna: http://sandsøya.no/bruk_12_brunstadmyra2.htmlUtdrag fra samme lenken: 1. Agnes Oline Andreassen, f. 7/71901 på Halsnes i Tranøy, gift med Peder Aronsen fra Kjøtta, bosatt på Kjøtta.2. Signe Marie Andreassen, f. 16/3 1903, d. 3/7 1991 ble gift på bruk 31, Rydningen på Sørsand.3. Hariette Johanna, f. 5/4 1906, d. 29/5 2000 ble gift på bruk 6, Kleiva på Sørsand.4. Karl Enoksen, f. 1902, fostersønn fra han var 1 år, slektning til Hans Andreassen, gift i Oslo (datter: Laila).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Dette var kjempefine greier. Tusen takk.Disse 3 damene er min fars firmeninger. Mvh Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.