Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald L. Bakke

[#82958] Peder Gimsø f. 1882 i Gimsøy

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg leitar etter dåpen til ein Peder Gimsø som i 1910 er busett i Hasvik, Finnmark[url="http://da.digitalarkivet.no/ft/person/pf01036978001430/>LenkeDer står det at han er f. i Gimsø 22.10.1882Men i Gimsøy, Nordland finn eg ingen som er døypt Peder med den fødselsdatoen.Den næraste eg kjem i Gimsøy med namnet er ein Peder Ludvig f. 07.03.1883 og døypt 24.06.1883 nr. 31 Foreldrer: Husmand Lars Christian Gabrielsen og Hustru Carolina Christina Jakobsdtr. SyddalenPermanent sidelenke: LenkeVed FT-1900 finn eg ein Peder Larsen f. 1882 i Gimsø som jernbanearbeider i Ankenes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heikanskje det er han som er nr. 17 her Lenkeriktig nok f. 20/10 men det er jo mindre avik en f. 1883Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heikanskje det er han som er nr. 17 her Lenkeriktig nok f. 20/10 men det er jo mindre avik en f. 1883Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Ja der er det ein kandidat til. Takk til deg Steinar!Då har eg to kandidatar, begge f. 1883 - Peder Ludvig Larsen f. 7.3.-93 og Peder Julius Martin Johansen f. 20.10.-83Det er jo fullt mulig og at fødselsdatoen som er oppgjedd i FT-1910 er feil, så her treng eg fortsatt hjelp til sortering for å finne ut kven av dei som bur i Hasvik i 1910.Finst det bygdebok for Vågan /Gimsøy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

et lite tilleg herpå denne siden finner du begge Peder konfirmert samme dag pussig nok. LenkeSteinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Mange takk for linken Steinar! :)Då vel eg å ta kontakt med leiar i Vågan Historielag for mulig å få tips der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.