Gå til innhold
Arkivverket
Gjest unni Holt

[#83170] Albert Erichsen døpt 10.8.1749 og Kirsti Engebretsdtr f 1751 Gran Oppland

Recommended Posts

Gjest unni Holt

Søker noen som vet noe om disse personene, jeg kommer ikke videre herfra. De bodde på Eidsbråten FT 1801 Lenke . Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trond Pedersen

Hei. Albert og Kirsti gifter seg 14 okt.(23 sønd. ef. Trin.)1778 i Næs kirke. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9343&idx_id=9343&uid=ny&idx_side=-172>Lenke Nr. 2 fra toppen på høyreside. Han er sønn av Erik Albertsen og Ingebor Oldtr. Hun er datter av Engebret Toresen og Kari Oldtr. Albert dør 10 feb 1833, 96 år gammel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Hei! Så fint, tusen takk, vet du mer om fam? Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trond Pedersen

Hei. Send meg en mail på tropede2krøllalfabroadparkdotno så skal vi se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Albret Erichsen gift 22.11.1778 Næs annex, Gran med Kiersti Engebretsdatter Barn: 1. Kari dpt. 19.09.1779 Tocherud gift 1805 Iver Jacobseb 2. Ingebor dpt. 28.10.1781 Tocherudeie gift 1818 Anders Olsen 3. Ole dpt. 23.01.1785 død 1786 Eidsbraathen 4. Erich dpt. 11.01.1789 Eidsbraathen 5. Ole dpt. 15.05.1791 gift 1816 Norderhov med Tarand Gudbrandsdtr. Albret Erichsn døpt 10.08.1749 Strandeeie. Foreldre: Erich Albretsen gift 1739 Ingebor Olsdatter. Kiersti ERngebretsdtr. dpt. 01.06.1751 Tocherud. Foreldre: Engebret Toresen gift 1735 Kari Olsdtr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Hei ! Hjertelig takk til begge, jeg sender mail nå! Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Har sendt mail til tropedo@broadpark.no, og får melding om feil, har jeg oppfattet adressen riktig? Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Fikk sendt mail, så at jeg hadde sendt til tropedo istedenfor tropde Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Fikk sendt mail, så at jeg hadde sendt til tropedo istedenfor tropede Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.