Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger-Marie Næsset

[#83238] Tippoldefar Ole Olsen

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om min tippoldefar Ole Olsen, far til Anette Marie. LenkeDersom noen kan hjelpe meg med å finne denne mannen blir jeg meget glad.Stor klem fra Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Tverå

'8/11-65 medtaget af Faderen som havde udstaaet straf paa Botsfængselet og ...??'Kanskje en opplysning som kan være til hjelp i det videre identifiseringsarbeidet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Tror det står: '8/11-65 vedtaget af Faderen, som havde udstaaet Straf paa Bodsfængselet og fremstillede sig.'Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen. Da gjenstår det bare å finne ut hvor han har blitt av :)Mhv. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Kjelland

Eg la ikkje merke til dette temaet før eg svarte på det andre om same person: LenkeDet er ein fordel å halde spørsmål om same person i same tema, så får lesarane med seg all informasjonen som kjem fram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Det var knappen på pcèn som hang seg opp. Var ikke meningen å legge ut to innlegg.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.