Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#83287] Carl Johan Andersson, fødd 1836 Funbo församling, Uppsala län, Sverige - opphav?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ifølgje kyrkjeboki for St. Petri sokn i Stavanger (Lenke) so vart svensken Carl Johan Andersen gift der 27.9.1881 med enkja Gurine Henriksen.Carl Johan seiest vera fødd i Funbo församling i Uppsala län i Sverige 18.8.1836, men han hadde attest frå Stafnäs församling i Värmland! Han var eller fargarmeister og budde 1881 i Førde! Faren var vognmann Anders Andersson.Kan nokon med tilgjenge til dei ''rette'' svenske kjeldene hjelpa meg stadfesta dei opplysningane som er attgjevne over:* At Carl Johan Andersen var fødd i Funbo församling i Uppsala län 18.8.1836 - eventuell ein nærare namngjeving for bustaden til foreldri?samt finna ut følgjande:* Fulle namn på foreldri hans?* Føde- eller oppvekststaden til foreldri?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Lars E.Carl Johan Andersson, f. 18.08.1836, døpt 21.08.1836 i Funbo av foreldre torparen i Rödgrind, And. Andersson og hustru Anna Persdotter, hun 41 år. Kilde [Funbo C:5 (1833-1871) bild 9]På Rödgrind finner vi familien:Far f. i Kihl 23.11.1796, mor f. i Lena 23.02.1795.Barn:Anna Stina f. 22.12.1818 i Lena 22.12.1818Brita Cajsa f. i Stafby 09.12.1821Anders f. i Kihl 11.02.1830Per f. i Lena 19.01.1833Carl Johan 18.08.1836Kilde: Funbo AI:11 (1837-1843) Det er det jeg har til nå - skal avgårde.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Hei igjen.Jeg fant ut Anna Persdotter er født 23. september 1795 (ikke februar). Jeg fant dåpen hennes i Lena og faren hennes var bonde i Åhrby i Lena. Farens dåp har jeg ikke funnet ennå.Lysning for foreldrene i Lena 18. april 1819: 'Bonde Sonen Anders Andersson från Klyfvinge i Kihls Socken och Bonde Dottren Anna Persdotter i Åhrby'. Vigd 6. juni 1819. Kilde: Lena EI:1 (1806-1847)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Kilde for Anna Persdotters dåp er Lena C:4 (1789-1838)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Har sett litt til etter farens dåp, men finner dessverre ikke ut noe mer. Om jeg skulle finne noe i flyttelistene, kommer jeg tilbake med det. :-)Ha en riktig god jul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne-Lise for kjempefine innlegg med nyttige og verdifulle opplysningar om denne huslyden!Opphavet til denne huslyden ser ut til å vera godt dokumentert, men det er eitt punkt som framleis er uklårt:* Det ser ut frå vigselsattesten i Stavanger frå 1881 som at Carl Johan delvis voks opp i Stafnäs i Värmland. Kan det tenkjast at heile huslyden flytte dit? I so fall, kva år?Nok ein gong hjarteleg takk til deg, Anne-Lise, og frå Sør-Tyskland sender eg deg mine beste ønsker for ei God Jul og eit Godt Nytt År 2011!Med venleg helsing,Lars E. Oyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.