Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

[#83350] Ei nødvendig jolehelsing !

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

Når ein er komen så langt at ein plutseleg undrar seg over at ein aldri har sett i kyrkjebok:IDAG DØPT OLA NORMAND SITT UEKTE BARN OLAV - SOM OPPGITT BARENEMODER ER UGIFT PIGE KARI NORDKVINNE.*** Skjønar nå at det er på tide å ta ei pause i grubleriene. derfor ønsker eg istaden:*** Ei rektig God Jol til alle hjelparane her på debattsidene.*** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Eik

I hvilken kirkebok fant du dette da? ;-)Iler til med slutte meg til de beste ønsker for julen og det nye året! Her er det i sannhet mange hjelpere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

En god og fredelig jul ønskes dere alle fra meg også!Hilsen Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

God jul og godt nyttår ønskes alle i forumet! Nå starter vi på ny frisk i 2011, et år som sikkert også vil by på flere 'genealogiske nøtter'!Mvh Grethe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erling t. endresen

Noen tenker seg at det kunne ha stått:IDAG: SKÅRET AV FORHUDEN TIL EN LITEN GUTT, KALT JESUS, MOREN ER UNGJENTA MARIA, FAREN SIES Å VÆRE USYNLIG.God jul og godt nytt år alle sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alf Christophersen

Og, ikke bare nye genealogiske nøtter, men kanskje flere genealogiske kilder på nett og andre tjenester som kan hjelpe med nøtteknekkingen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alf Christophersen

Og for øvrig,God jul til alle sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

God jul til alle på forumet og takk til alle som har hjelpt med å løyse flokar i året som gjekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.