Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Roger Furset

[#83570] Hjelp til USA søk

Recommended Posts

Gjest Roger Furset

Min oldefar hadde ein bror i USA som ingen veit nokon ting om. Eg har forøkt å leita mange gongar utan hell, men kansje nokon her kan hjelpe med opplysningar.Jens Petter Olsen Furset f.8.3.1860 på Stranda. Han er å finne i emigrantar over Bergen frå Møre.Nr.1983.Han reiste 12.5.1882 med den Amerikanske linje. Foreldre: Ole Martinus Håvarsen Furset f.1817 Malene Sjursdatter Ringstad Furset f.1816 Håpar nokon har høve til å hjelpe MVH Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Johannessen

Finner en kandidat i folketellingene i 1910 og 1920 bosatt i Koochiching, Minnesota. I 1910 er alder oppgitt til 50 år, immigrasjonsår 1882. Han er ugift både i 1910 og 1920, og i 1920 står han som John O Foreseth.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Furset

Tusen takk for innspel Lars, alder og imm. år ser ut til å stemme bra men eg kan ikkje verken bekrefte eller avkrefte noko meir då denne personen aldrig har vore omsnakka. Det eg veit av folketellinga 1910 i Norge er at oldefar min altså bror til denne Jens Petter også var i usa frå 1881-1899. Han heitte Karl Olaus Olsen Furset f. 1855. Han skulle vere jernbanearbeidar i Minesota. Kansje kan du finne ein samanheng mellom dei i folketeljingane i USA?Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Furset

Kan nokon hjelpe med fleire opplysningar om denne norskamerikanaren?MVH Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.