Gå til innhold
Arkivverket

[#83599] Christian Pederson Haarklau frå Førde - barnefar i Hafslo 1874 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christian Pederson Haarklau frå Førde er oppgjeven som far til Peder Christianson, fødd på Urnes i Hafslo 28.9.1874. Mori var jenta Johanna Pedersdotter Urnes (1855-1912).Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjepa meg identifisera Christian Pederson Haarklau?* Fødsli hans?* Opphavet hans?* Yrket hans?* Bustaden hans?* Dødsfallet hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei! I Førde bygdebok bind I under gården Hårklau - bruk 8 Inste Utigarden på Ytre Hårklau finner jeg på side 136 Severine Monsdotter Hårklau (foreldre Mons Andersen Hårklau og Johanne Torsteinsdatter frå Hatlestad i Gaular) 1827-1918 gift 1844 med Peder Kristiansen Hårklau (foreldre Kristian Pedersen Hage frå Gaular1772-1856 og Kari Nilsdatter frå Ørnehaug i Gaular) - barn nr 2 Kristian Pedersen f. 1850Kristian Pedersen Hårklau ble i 18/77 gift med enken Karoline Olsdotter og de fikk 6 barn . Kristian døde 1919 på HårklauOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd for kjapp og god løysing av dette problemet! Eg er stornøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.