Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Else Lillefuhr

[#83842] Midlertidig bosted 1910

Recommended Posts

Gjest Else Lillefuhr

Har funnet en som har midlertidig bosted, Ullensaker. Han står oppgitt med Kristiania som sedvanlig bosted. Hvordan kan jeg finne hans familie i folketelling 1910?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Kan du legge lenke til tellingen 1910?Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Lillefuhr

Det glemte jeg. Her kommer den Det gjelder Petter Oskar Pettersen Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Samme mann som er på Nedre Sem i Borre i 1900? Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Lillefuhr

Takk for det. Det skal en ikke se bort fra. Han er riktignok ikke født på Hedemarken, selv om hans mor er fra Vang og hans fra fra Sverige. Barna er født på forskjellige steder. Hans fra jobbet en stund ved jernbanen. Han er jo gift i 1910, så jeg er på jakt etter han familie også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Lillefuhr

Takk for det. Det skal en ikke se bort fra. Han er riktignok ikke født på Hedemarken, selv om hans mor er fra Vang og hans fra fra Sverige. Barna er født på forskjellige steder. Hans fra jobbet en stund ved jernbanen. Han er jo gift i 1910, så jeg er på jakt etter han familie også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Lillefuhr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Legger inn dåpen til Petter Oskar,født 27 sept 1880 .Kanskje noen andre som kjenner denne mannen? : Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Lillefuhr

Jeg har funnet dåpen til alle hans søsken. Funnet foreldrene til hans foreldre, men ikke Petter sin konfirmasjon eller når og med hvem han var gift. Det er det jeg mangler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Gullbekk

Her en Oscar med samme fødselsdato Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Lillefuhr

Tusen takk. Der har vi rett mann... Supert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.