Gå til innhold
Arkivverket

[#83917] Problem med bruk av databasane - dei oppfører seg so merkeleg?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har frå til til annan problem med tilgjenge til einskilde databasar, sjølv etter at eg no har teke i bruk Firefox.Til dømes; eg ber om FT1900, og får opp følgjande: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebMeta.exe?slag=vismeny&katnr=1&emnenr=5&spraak=>Lenke - eller i tekst:~~~~~~~~~~Valde databasarRettargang og straff, straffanstaltarOslo Politiske fanger i Bredtveit fengsel, Oslo, 1941-1945. A-FPolitiske fanger i Bredtveit fengsel, Oslo, 1941-1945. G-KPolitiske fanger i Bredtveit fengsel, Oslo, 1941-1945. L-RPolitiske fanger i Bredtveit fengsel, Oslo, 1941-1945. S-ÅMottakelseprotokoll for Bredtvedt fengsel 1941-1944Mottakelseprotokoll for Bredtvedt fengsel 1944-1945Hordaland Fangeprotokoll for politiske fanger ved Bergen kretsfengsel 1940-1942~~~~~~~~~~Trykker eg so ''Opphev alle val'', er dette resultatet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Du har rett i at den ene serveren har problemer, men alle filene ligger på plass, og skal kunne brukes, forutsatt at du har de rette lenkene. Du kan prøve med 'søk i alle basar'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.