Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Arild Larsen

[#83944] Dødsfall / Begravelse Ullern

Recommended Posts

Gjest Arild Larsen

Jeg søker efter Dødsdato / Begravelse. Augusta Tomine Hansen f 4/4 1880. I Dis gravminneregisrering finner jeg henne ved Ullern Kirkegård død 21/6-1908. Dødsted Birkehøi Lilleaker. Kan ikke finne dødsfallet. Hun var gift 12/3 -1905 Vestre Aker (Min 15 ekteviede side 8 nr 8), og jeg tror hun bodde i Schveigårdsgaten 61, da det var adressa til ektemannen i Ft 1900 og i 1910, (da som enkemann). Hans navn var Jens Martin Jensen fra Fet. Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg fant henne i dødsfallprotokollen for Aker, Asker og Bærum. De bodde fremdeles på Birkehøi, Lilleaker: Akershus fylke, Aker kriminaldommer, skifte- og auksjonsforvalterembete, Dødsfallsprotokoll 2 (Hb 0002), 1907-1912, oppb: Statsarkivet i Oslo.Merknader: Gjelder for Aker, Asker og Bærum.Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27364/87 (nederst)Kanskje kirkebøkene fre Ullern ikke er avlevert ennå?Mvh Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arild Larsen

Tusen takk for det, da fikk jeg vite dødsårsaken også, siden hun var så ung.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.