Gå til innhold
Arkivverket

[#83944] Dødsfall / Begravelse Ullern


Gjest Arild Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arild Larsen

Jeg søker efter Dødsdato / Begravelse. Augusta Tomine Hansen f 4/4 1880. I Dis gravminneregisrering finner jeg henne ved Ullern Kirkegård død 21/6-1908. Dødsted Birkehøi Lilleaker. Kan ikke finne dødsfallet. Hun var gift 12/3 -1905 Vestre Aker (Min 15 ekteviede side 8 nr 8), og jeg tror hun bodde i Schveigårdsgaten 61, da det var adressa til ektemannen i Ft 1900 og i 1910, (da som enkemann). Hans navn var Jens Martin Jensen fra Fet. Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg fant henne i dødsfallprotokollen for Aker, Asker og Bærum. De bodde fremdeles på Birkehøi, Lilleaker: Akershus fylke, Aker kriminaldommer, skifte- og auksjonsforvalterembete, Dødsfallsprotokoll 2 (Hb 0002), 1907-1912, oppb: Statsarkivet i Oslo.Merknader: Gjelder for Aker, Asker og Bærum.Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27364/87 (nederst)Kanskje kirkebøkene fre Ullern ikke er avlevert ennå?Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.