Gå til innhold
Arkivverket

[#83962] Jon Larsen Galleberg 1709 og Karen Davidsdatter 1712, Vestfold


Gjest unni Holt
 Del

Recommended Posts

Gjest unni Holt

Disse fikk sitt 1 te barn Ingvold døpt 6.4.1845, Min ane er Nicoline f 8.1.1849, disse finner jeg ikke i FT 1865, skulle være en smal sak, takknemlig for hjelp! Mvh UnniKildeinformasjon: Akershus fylke, Enebakk, Ministerialbok nr. I 12 (1832-1882), Ekteviede 1845, side 25. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6239&idx_id=6239&uid=ny&idx_side=-25>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Jon Larsen m/fam. er nevnt på Galleberg i Sande (Sandeboka s.395/396). Hva skal lenka vise til? Hvilket av disse parene er eventuelt foreldre til nevnte barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Jon Erik.Ingvold og Nicoline hører hjemme i Unni Holt sitt tema 83963. Et eller annet snodig er skjedd med dette temaet vi nå er innpå(83962).Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest unni Holt

Her har det skjedd noe rart! Lenke viser vielse til Hans Andersen f 24.6.1812 Enebakk og Anne Dorthea Hansdtr f 10.8.1821 Ovennevnte navn som er kommet i toppen er helt ukjente for meg, jeg skjønner at dette var forvirrende! Her må det ha skjedd en sammenblanding av 2 innlegg kanskje? Mvh Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.