Gå til innhold
Arkivverket
Gjest unni Holt

[#83962] Jon Larsen Galleberg 1709 og Karen Davidsdatter 1712, Vestfold

Recommended Posts

Gjest unni Holt

Disse fikk sitt 1 te barn Ingvold døpt 6.4.1845, Min ane er Nicoline f 8.1.1849, disse finner jeg ikke i FT 1865, skulle være en smal sak, takknemlig for hjelp! Mvh UnniKildeinformasjon: Akershus fylke, Enebakk, Ministerialbok nr. I 12 (1832-1882), Ekteviede 1845, side 25. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6239&idx_id=6239&uid=ny&idx_side=-25>Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Jon Larsen m/fam. er nevnt på Galleberg i Sande (Sandeboka s.395/396). Hva skal lenka vise til? Hvilket av disse parene er eventuelt foreldre til nevnte barn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Jon Erik.Ingvold og Nicoline hører hjemme i Unni Holt sitt tema 83963. Et eller annet snodig er skjedd med dette temaet vi nå er innpå(83962).Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Her har det skjedd noe rart! Lenke viser vielse til Hans Andersen f 24.6.1812 Enebakk og Anne Dorthea Hansdtr f 10.8.1821 Ovennevnte navn som er kommet i toppen er helt ukjente for meg, jeg skjønner at dette var forvirrende! Her må det ha skjedd en sammenblanding av 2 innlegg kanskje? Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Ja fint å få bekreftet dette, nå skjønte jeg ingenting! Takk! Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Ja,det er nok skjedd en sammenblanding av tema 83963 og 83962. Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Jeg tror jeg prøver å legge inn et nytt tema for denne saken! Takk for hjelpen! Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest unni Holt

Ja, dette var rart, jeg legger tema inn på nytt! Takk for hjelpen! Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.