Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Egil Russøy

[#83980] Forsvunnen frå Kinn kring 1865. Cathrine Lovise Nilsdotter

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg ser no at det nærmar seg eit år sidan sist eg prøvde å finne ut av denne jenta. Tidlegare tema: 74849, 74859, 74861 og 75276Eg tar ei oppsumering av det viktigaste her:Cathrine Lovise Nilsdtr er fødd på Øren (ved Endestad) i Kinn 24. nov. 1828. Foreldra er Nils Kieldsen og Ingeborg Simonsdtr.Far hennar døde i 1832. Her er mora, søstra og stefaren til Cathrine i 1865: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=41&filnamn=f61437&gardpostnr=370&merk=370#ovre>LenkeCathrine giftar seg i 1866 med Henrik Mathias Olsen f. 1830 frå Aanøen i Kinn Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 10 (1852-1869), Ekteviede 1866, side 76. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Løkkebø

Kan den Henrik Olsen som er på Stokebæk i 1865 tellingen være en mulighet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Løkkebø

Regner vel med at du har fått sjekket ut et eventuelt skifte etter hennes mor eller søsken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Hei Lars. Takk for innspel.Når det gjeld Henrik Olsen i innlegg 2, så er nok det ein annan.søstra Karen finnes det ikkje noko skifte etter, så der er det lite å hente.Når det gjeld mora, så blei eg litt usikker. Det er ei stund sidan eg har jobba med denne saka, men eg klarer ikkje å finne igjen dødsåret til mora i registreringane mine. Eg er då usikker på om eg i det heile har funne ho? Når eg no leiter i gjennom kirkebøkene igjen, så finn eg verken mora eller stefaren til Cathrine blant dei døde i Kinn.Som sagt. Eg blei veldig usikker. Eg tar gjerne i mot hjelp i forhold til Ingeborg Simonsdotter og Elias Olsen. Dei må då være døde ein gong etter 1865.No har eg også prøvd å leite etter ein halvbror av Cathrine og Karen, Nils Eliassen f. 1834 som i 1863 gifta seg med Anne Vilkensdotter. Her er dei i 1865 Lenke Så forsvinn alle spor etter dei også.Det blir meir og meir merkeleg dette. Kan det være ein samanheng i all forsvinninga?mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.