Gå til innhold
Arkivverket

[#83985] Carl Magnus Bergstrøm/Bernstrøm, hans opphav.


Gjest Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Wangen

Som det står i innflyttingsboken er han født i København.Han kommer sammen med Andreas Wold han også født i København.Men jeg finner ingenting mer i noen registre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Jeg har lett i FS, både i Sverige og Danmark, men ingen treff,får kanskje lete etter han død. Men takk for svar. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Falch

Hej MetteKender du dødsdagen på: Ædele samt fødsels og dødsdag Hans Wilhelm Bergstrøm?Ædele (kaldet Edel) Dorothea Dekke Knagenhjelm, født 01.12.1830 på døbt den 16.01.1831 Brosvig i Evindvik, gift 09 Jun 1857 i Stord Hordaland med bygmester Hans Wilhelm Bergstrøm, født 1831 død 1903. Søn af Carl Magnus Bergstrøm.Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Falch

Samtlige personer i husstandenKøbenhavn, København (Staden), Rosenborg Kvarter, Rosenborg Kvarter, Matr. 182, 1119, FT-1801, A5030 Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:Johan Bergstrøm 36 Gift Huusbond AvisbudChristine Petersdatter 26 Gift hans KoneCarl Bergstrøm 2 Ugift deres SønElse Marie Bergstrøm 6 Ugift deres DatterGotlieb Grau 39 Ugift Logerende Garversv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Hans. Tusen hjertlig takk, du har reddet dagen ;-) Har du funnet han i basen til Arkivalieronline.dk. Har prøvd meg der,men finner det vanskelig å søke der.Nok en gang, tusen hjertlig takk. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.