Gå til innhold
Arkivverket
Gjest elisabeth ivem bergman

[#84193] Min manns familie

Recommended Posts

Leter etter min manns familie.Vet at det er mange av dere der ute som kan-og vet.Olaug Eldora Kristine Olsen født1.11.1894 død 24.06.1958.Konfirmert i Akershus 1915.Født i Kjelvik,Finnmark.Hva mer vet noen av dere om denne damen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line O. Eide

DISNorge Gravminner:Id Fnavn Enavn Pnavn Fdt Får Ddt Dår Bdato Bår Kj Merk F R Gnr Mtekst B Gravsted Kommune Kirkesogn Korr3240576 Olaug Eldon Bergmann 0111 1894 2406 1958 P 05 004 Haug Ringerike Haug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line O. Eide

Hennes mann?Id Fnavn Enavn Fdt Får Ddt Dår F R Gnr B Gravsted Kommune Kirkesogn Korr3240575 Otto Leonard Bergmann 1701 1892 2404 1956 P 05 003 Haug Ringerike Haug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line O. Eide

Muligens Olaugs far?FT1865: Lenke Distriktsnr. Skuledistrikt Sokn Prestegjeld Gard Matr.nr. 30 1 Kjelvik Kjelvik Maasø Sarnæs 41 Personnr. Nytt hushald Førenamn Etternamn Fam. stilling Yrke Sivilstand Alder Kjønn Fødestad Stort kveg Får180 1 1 Ole J. Jørgensen hf Fisker og Selvejer g 49 m Lenvig 1 10181 2 Ovidia E. Hansdatter Hans Kone g 54 k Lenvig182 3 Sofie M. Olsdatter Deres Datter ug 21 k Lenvig183 4 Ole E. Olsen Deres Søn ug 14 m Lenvig184 5 Abeltine Olsdatter Deres Datter ug 12 k Lenvig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Ble visst sittende litt for lenge med innlegget mitt før jeg sendte det. Jeg ser dere allerede har funnet det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til dere alle!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Har funnet giftemål til Olaugs foreldre. Kjelvik i Måsøy 1887-1899 side 157.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!! Men klarer du å lese foreldrenes navn,og hva det står under anmerkninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far: Ole Andreas Knudsen ungkar,fisker Mor: Pige Kristine Larsen Anmerk. barnemoderen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk nok engang for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga deg foreldrene til Margrethe Elisabet. Hun er født 15.02.1872 i Vardø Her kommer Ole Edvards far: Ole Gunder Amundsen og Margrethes far: Ole Andreas Knudsen. Det ser ut som om det står: katolikker, viede av notarius publicus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.