Gå til innhold
Arkivverket

[#84343] Maria Olsdotter Kinserdal, fødd i Hafslo 1828 - Hardbakke, Solund 1865 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Sjurson (1785-1865), opphavleg frå Breisnes i Aurland, og kona Maren Torgersdotter (1788-1850), opphavleg visstnok frå Ås i Akershus, truleg Haugianarar, var plassfolk i Kinserdalen under Urnes i Hafslo og fekk fleire born; yngst av dei var:* Maria Olsdotter, fødd i Hafslo 26.9.1828.I 1865 var denne Maria Olsdotter tenestejente på Hardbakke i Solund (Lenke), men sidan ser eg ikkje meir til ho!Kanskje er det nokon med lokal kunnskap i Solund som kan hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Lars!En 'Marie Olsdtr. Kinserdal' af 'Hafslo' flytter fra 'Gulen/ Eivindvik' til 'Bergen' den 15/6-1866 nr. 17 h. side : LenkeMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.