Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Knut Skorpen

[#84428] Anton Ingebrigtsen Kvalfoss f 1893, Asbjørn Kvalfoss d. ca 1935

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

Anton Ingebriktsen / Anton Kvalfoss reiste truleg frå Mosjøen til Odda. Der (?) skal han ha fått sonen Asbjørn Kvalfoss som døydde tidleg på 1930-talet.Er det nokon som veit meir nøyaktig kor det vart av Anton Kvalfoss etter at han reiste frå Mosjøen, og når og kor sonen Asbjørn vart fødd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Asbjørn er ikk født i Odda 1916-26.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Skorpen

Dei to lenkjene i (2) til f.t. 1900 og 1910 hadde eg gjort klare for å leggje inn i (1), og så gløymde eg det vekk. Dei er nyttige å starte med, så takk!Asbjørn bør vere fødd mellom 1910 og 1915. Men opplysningane eg har om han kan vere feil eller unøyaktige.Eg såg ikkje noko merkeleg via lenkja i (3), kan du hjelpe meg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Kanskje jeg heller burde kalt det et sammentreff(3) Dobbelklikk på lenka til gravminner(3), og da skal du få opp Asbjørn Kvalfors f.1930-2007 Mosjøen, Vefsn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Skorpen

Akkurat. Dei fleste som er frå Kvalfors skriv seg for Kvalfors, men nokre av dei som fór sørover på 1920-talet har skrive seg for Kvalfos(s).Vi kan ikkje sjå bort frå at Asbjørn fødd 1930 er oppkalla etter Asbjørn Kvalfoss (som døydde tidleg på 1930-talet), men det kan òg hende at eg er utsett for ei forveksling når eg kallar son til Anton for Asbjørn. Det er veit sikkert er at Anton fór sørover. Truleg på anleggsarbeid ved Odda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Skorpen

Fann eg dåpen til Ivar Kvalfoss fødd 24.08.1924, død i Odda, var eg kanskje på sporet? Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Ser ikke ut til at han var født i Odda. Og det er veldig dårlig med kirkebøker fra Mosjøen og Vefsn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive