Jump to content
Nasjonalarkivet

[#84433] Varsel om ny debattløsning i Digitalarkivet


Recommended Posts

Guest Inger Eik

Dra musemarkøren over lenken med venstre knapp trykket ned. Da blir lenken blå. Trykk så på høyre musetast og velg 'kopier'. Deretter limer du dette inn i adressefeltet i internet explorer (eller den browseren du vanligvis bruker) ved å klikke i adressefeltet, trykk ned høyre musetast og velg 'lim inn'. Det skulle være det hele.

Guest Berit Knudsen

Takk Anette. Jeg har nå logget meg på, men hvordan kontoen ble aktivert skjønner ikke jeg siden jeg har fått feilmelding fra første forsøk. Jeg har heller ikke fått en bekreftelse på at jeg har aktivisert kontoen.

Guest Gunnar Paulsen

Jeg har registrert meg. Har også vært inne på den oppgitte nettsiden å aktiviser kontoen. Jeg mener jeg fikk melding om at kontoen var aktivisert. Når jeg går inn på folketellingen 1910 og forsøker å logge meg på kommer jeg bare tilbake til forsiden. Bare topp og bunn på siden viser. Jeg får heller ingen feilmeldig. Mvh. Gunnar Paulsen

Guest Torbjørn Seiring

Hei. Jeg har forsøkt å registrere meg, men det ser ut for at jeg mislykkes. Jeg skal oppgi mitt navn, min e-postadr. og mitt passord. Dette har jeg gjort - og gjentatt passordet, men får beskjed om at sikkerhetskoden min er for unøyaktig. Jeg er ingen kløpper i data, og jeg står temmelig fast nå.TS

Guest Anette S. Clausen

Til Torbjørn Seiring,Se mitt innlegg nr 11 her i tråden. Sikkerhetskoden er disse rare ordene som dukker opp. Det kan være du har hatt en bokstavkombinasjon som var vanskelig å tyde, du må passe på stor og liten bokstav. Ta heller en oppdater/refresh av koden som beskrevet i 11 hvis bokstavene er vanskelig å tyde.

Guest Kristin S. Aasen

Har fått beskjed om at jeg er registrert.Fikk mail med uklikkbar lenke.Var ikke klar over at man da skulle bruke kopier og lim inn-funksjonen via adressefeltet.Så jeg skrev alt sammen, også skråstreken på slutten. Det virket som det gikk, men fikk ikke bekreftelse på at kontoen er aktivisert.Er kontoen min aktivisert?

Guest Per Nermo

Det er ganske irriterende at registrerings-opplegget (ref. den første linken i innlegg #1) ikke virker. Får feilmelding, enda jeg (tror jeg) gjørt alt riktig.Dersom sikkerhetskoden består av to ord, skal disse adskilles med ett mellomrom ?

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.