Gå til innhold
Arkivverket

[#84518] Skifte/dødsmelding etter Anna Larsine Hord, død i Bergen 06.01.1947


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Anna Larsine Horn døde i Bergen 06.01.1947. Jeg antar at hun var hustru til Rodolph Nicolai Horn. Kan jeg få opplyst hvem som er nevnt i skiftet etter henne, gjerne med bosted. Og jeg antar at ektemannen var død tidligere. Står det noe der om når han døde?LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var stasjonsmesters enke, og etterlot seg sønnen Rudolf G. N. Horn. Ifølge dødsmeldingen var mannen Rudolf død i 1922, men han døde 1. april 1923 i Birkeland. De hadde flyttet til Nesttun 28. april 1922.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2986&idx_id=2986&uid=ny&idx_side=-24>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk for svaret. Da var det jo merkelig at han ikke var å se i Adresseboken for Bergen 1920. Men det spiller jo mindre rolle. Jeg er svært fornøyd med hjelpen jeg har fått.Mvh. Rune Thorstensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.