Gå til innhold
Arkivverket

Jeg trodde og håpet DAs nye brukerforum ville bli bedre (AVSLUTTET)


Gjest LOW
 Del

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Topp bidragsytere i dette emnet

  • Aase R Sæther - Gloppen

    9

  • kmg

    10

  • Finn Gunnar Oldervik

    6

  • NNN

    12

Dette må da være den underligste debatten på veldig lenge........

Neppe - du vil finne mange av den samme sorten i dette forumet helt siden det ble opprettet. Jeg er svært skuffet over de mange negative reaksjonene som er kommet siden oppstarten, men håper at ting roer seg ned etter hvert. Jeg må si jeg ikke er så veldig oppstemt på å delta i forumet inntil de mer "normale" trådene dominerer igjen.

 

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ingen andre får advarsel som opererer på samme måte, så vil jeg gjerne vite det, for ellers må jo advarselen gjelde noe annet jeg har gjort. Kanskje er det pga at jeg kalte en totalt anonym her på forumet for "den alltid forurettede"?

 

 

Har ikke fått noen advarsler så langt. Er det forskjellsbehandling? dry.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen advarsler så langt. Er det forskjellsbehandling? dry.gif

Jeg fikk antakelig advarselen pga den karakteristikken jeg la inn på en anonym debattant. Jeg angret litt på det - men så tenkte jeg at det er så få som gidder å åpne en debatt som er startet av en anonym, og nå er det vel for sent å gjøre noe med det. Men det gikk litt for fort i svingene etter at jeg fikk denne advarselen og jeg har ikke fått flere.

 

Da gjenstår bare en unnskyldning til LOW som jeg antar tåler denne uoverveide karakteristikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig som det påpekes, at det har vært mange slike debatter i det siste. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bidra med noe innlegg i disse debattene, i et håp om at de ville dø ut av seg selv. Men nå klarer jeg ikke å la være lenger og føler at noen må stille spørsmålet om det er voksne folk eller unger som holder på her????

 

Makan til surmuling ser jeg enkelte ganger i mitt daglige virke som lærer, men trodde ærlig talt det var noe som bedret seg med åra. Slik jeg forstår det, er altså problemet at noen opptrer anonymt i dette brukerforumet. For min egen del er dette intet problem, da jeg uansett ikke ville brukt en kilde som "sannhetsbevis" uten først å ha sjekket originalkilden selv. Så om den som setter meg på rett spor heter Per eller Kari eller NNN er i grunnen klinkende likegyldig. Til dere som har problemer med folk som opptrer anonymt: Ikke gå inn på tråder som er startet av anonyme, og ikke besvar innlegg fra dem. Verre burde det ikke være! Og å true med å melde seg ut (og dermed ikke hjelpe noen) fordi at man ikke liker oppførselen til noen få, blir etter mitt syn bare sært.

 

En annen sak er at uansett om folk opptrer med et fullt navn, kan ikke jeg vite om dette er personens reelle navn, eller om det er et pseudonym. Jeg kunne utmerket godt opprettet en e-postkonto på hotmail, yahoo e.l. under hvilket som helst navn. Av den grunn blir det nokså meningsløst å nekte folk å være anonyme, all den tid det er umulig å avsløre folk med pseudonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vel en ukes tid siden bestemte jeg meg for å trekke meg tilbake fra dette forumet. Jeg har i over to år hatt et tema "nye publiseringer fra wangensteen.net", og jeg endret overskriften for noen dager siden med tillegget "AVSLUTTET".

 

Jeg forklarte ikke hvorfor jeg tok denne beslutningen for dere, men jeg fikk de første dagen ca 40-eposter hvor jeg ble spurt om hvorfor, og av noen ble jeg oppfordret til å lage dette temaet slik at det ikke skulle være noen tvil.

 

Jeg angrer på dette i dag. Det var aldri meningen å lage bråk eller skape splid, det var bare min måte å fortelle noen av dere at jeg blir borte, og hvorfor jeg blir det.

 

Og bare for at dere skal slippe å lage nye karakteristikker på undertegnede så innrømmer jeg gjerne at jeg er både sta, sær og egen. Men useriøs mener jeg selv at jeg ikke er, og egoistisk vil jeg ikke bli kalt.

 

Nå ønsker jeg at dette temaet blir avsluttet. Jeg kommer uansett ikke til å svare verken her eller i andre temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg meinte var useriøst var at du fyrst var blant dei fremste talspersonane for å få folk til å bruke fullt namn, for deretter bli sur og endre ditt eige visningsnamn til LOW. Dette er ein utruleg tullete måte å reagere på. Kva med alle oss som framleis følgjer ordensreglane?

 

Eg meinte ikkje at du elles er useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg var blant mange som mente at han IKKE skulle melde seg ut herfra og mener det samme nå også. Men man har lov å gjøre som man vil. Av en eller annen grunn kom dette to ganger så får redigere litt, vil ikke ta bort noe mer. Ellers så mener jeg at alle kan være her, man får da heller trekke seg litt tilbake av og til og heller se på. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var blant de mange som med rette mente han eller andre ikke burde melde seg ut herfra, men man bestemmer selv hva man skal og vil heldigvis. Er vel andre ting også som opptar mange nå når våren er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.