Gå til innhold
Arkivverket

Hans (1862) og Charles (1866) Nelson - frå Sønderjylland til Nevada


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har fått eit dansk "spørsmål" frå Amerika, som eg ikkje greier å løysa. Kan nokon hjelpa meg?

 

Charles Nelson vert oppgjeven fødd i Kloying, Slesvig, Danmark 11.7.1866, skal ha utvandra i 1884

 

Hans Nelson vert oppgjeven fødd i same område av Danmark i mars (eller desember?) 1862, skal ha utvandra i 1883

 

Er det mogeeg å finna:

 

* Dei fulle namni til desse gutane med dato og stad for fødslene deira?

 

* Utvandringsåri deira?

 

* Fulle namn på foreldri deira med yrkestitel og nøyaktig bustad?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Ancestry.com

 

Name: Hans Nelson

Home in 1900: East Fork, Douglas, Nevada

[Mottsville, Douglas, Nevada]

Age: 38

Birth Date: Mar 1862

Birthplace: Denmark

Race: White

Gender: Male

Immigration Year: 1883

Relationship to head-of-house: Head

Father's Birthplace: Denmark

Mother's Birthplace: Denmark

Spouse's Name: Dena Nelson

Marriage Year: 1894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Ancestry.com Charles and brother Hans in 1930 US Census

 

Name: Charles Nelson

Home in 1930: Reno, Washoe, Nevada

View Map

Age: 63

Estimated Birth Year: abt 1867

Birthplace: Denmark

Relation to Head of House: Head

Spouse's Name: Laura Nelson

Name Age

Charles Nelson 63

Laura Nelson 45

Valborg Nelson 20

Hans Nelson 68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Ancestry.com Family Tree owned by blndspgs

 

Charles Nelson

 

Birth 11 Jul 1866 in Kloying, Schleswig, Denmark

Death 13 Apr 1965 in Reno, Washoe, Nevada, USA

 

Hans Nelson

 

Birth Dec 1862 in Fuen, Sjaelland, Denmark

Death 15 May 1950 in Reno, Washoe, Nevada, USA

 

Father

Hans Jensen Nielsen

Birth in Lugunebjerge,Denmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Ancestry.com

Sister of Charles and Hans

 

JOHANNE "Anna" Nielsen

Birth 30 Mar 1858 in Lund,Denmark

Death 4 Apr 1923 in Carson City,Ormsby,Nevada,USA

 

And Obituary

From the Carson City Daily Appeal, Carson City, Nevada, Tues day April 6, 1923 (Front Page) FUNERAL SERVICES FOR MRS. RECKER THURSDAY

Funeral services for Mrs. Anna Recker, Nevada resident for the past thirty-eight years who died at her home here Sunday afternoon, will be held Thrusday afternoon at two o'clock at her late home. Mrs. Recker had been ill for sometime, but her case became serious only last week and the end was not unexpected. Surviving relatives are the widower, William Recker, Sr., daughters, Mrs. Carrie Hall of Carson City and Mrs. R. Gracey of Kearsarge, California: son, William Recker, Jr., of Carson; four brothers, Louis Nelson of Carson City, Hans and Charlie Nelson of Reno, and Nels Nelson of Iowa; and ten granchildren. The deceased was born in Denmark March thirty-first, 1857, and was sixty-five years, ten months and three days old at the time of her death. She has been a resident of Nevada thirty-eight years.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Ancestry.com

Kansje Hans??

 

Name: Hans Nielsen

Arrival Date: 20 Mar 1883

Birth Year: abt 1863

Age: 20

Gender: Male

Ethnicity/Race­/Nationality: German

Place of Origin: Germany

Port of Departure: Copenhagen, Denmark

Destination: United States of America

Port of Arrival: New York

Port Arrival State: New York

Port Arrival Country: United States

Ship Name: Island

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivalieronline: Tønder amt, Lø herred, Nørre Løgum 1856-1916, opslag 23:

 

1862 nr. 14

Født: 24 Marts - døbt: 13 Maj

 

"Hans Nielsen, ægte Søn af Boelsmand Hans Jensen Nielsen i Kløjing og Hustru Karen, født Hansdatter, 35 Aar gammel"

 

 

Opslag 41:

 

1866 nr. 38

Født: 11 Juni - døbt: 9 oktober

 

"Carl Jensen Nielsen, ægte Søn af Gaardmand Hans Jensen Nielsen i Kløjing og Hustru Karen f. Lund, 35 Aar gammel"

 

 

At moren ikke ser ud til at blive ældre, skal man ikke lægge så meget i. Det er ofte fejl i aldersangivelserne.

 

 

 

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Leon og særleg til Berit for flotte bakgrunnsopplysningar om denne huslyden! Eg er imponert! Eg var i utgangspunktet sterkt i tvil om denne fødestaden deira var i det noverande Danmark eller i Tyskland, men det høyrest ut som det må vera Danmark tross alt!

 

No lurer eg på: Med dei flotte opplysnigane som ligg føre, er det mogeleg å finna til dømes:

 

* VIGSLI til foreldri, Hans Jenssen Nielssen og Karen Hansdotter Lund slik at me kan få greie på fulle namn og fødestadene deira?

 

* UTVANDRINGSÅRET til sonen Hans, fødd 1862?

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!

 

Med venlegb helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløjing ligger i det område af Nord-Slesvig, som Danmark mistede efter 1864 - men fik igen ved genforeningen i 1920 - og som herefter kaldes Sønderjylland.

 

Jeg finder ikke vielsen. Det ser ud som om, der mangler vielser mellem 1843 og 1856.

 

Søskende:

 

Johanne, født 30 marts og døbt 18 april 1858 (opslag 9). Konfirmeret 6 april 1873.

 

Nicoline, født 23 april og døbt 2 juni 1860 (opslag 16). Konf. 29 marts 1874.

 

Andrea Marie, født 20 februar og døbt 26 marts 1864 (opslag 30). Død 31 marts og begravet 5 april 1873.

 

 

Hans blev konf. 25 marts 1877 og Carl d. 2 april 1882.

 

 

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så broren Louis, som er omtalt i indlæg 5:

 

Ludevig Matzen Nielsen født og døbt d. 20 november 1870 (opslag 53. Konfirmeret 18 april 1886.

 

 

Men jeg kan ikke få øje på broren Niels Nielsen.

 

 

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for nye spennande innlegg! Det ser ut som om denne huslyden har butt stort sett på same staden før dei utvandra til Amerika, og no forstår eg betre kvifor fødestaden deira skifte frå Danmark til Tyskland og so attende...

 

Det høyrest ut som me kan få problem med å finna opphavi til foreldri, om ikkje då eitt av stamtrei på ancestry.com kan hjelpa oss vidare? Eg ser på eitt av dei at:

 

Hans Nielsen Jenssen skal vera fødd i Lugunebjerge i Danmark, medan kona

Karen skal vera fødd i Lund i Danmark!

 

Men, merkeleg nok, påstår eigaren av dette treet at dotteri Johanna er fødd i LUND, Danmark 30.3.1858 og døypt same stad 18.4.1858. Korleis er det mogeleg? Er Lund og Kløjing to namn på same by?

 

Eit anna tre seier at Hans Jensen Nielssen er fødd i Lugunebjerge 6.2.1825 som son av Niels Mortensen (1801-1845) og Margarethe Dorothea Jensen (1797-1840), busette i Øster Marie på Bornholm!

 

Eg veit ikkje kva eg skal tru...?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er korrekt, at der er en Hans Jensen Nielsen f. 26 februar 1825, der er indført i Øster Marie kirkebog med de forældre, du nævner, men her står der ikke noget om Lugunebjerg eller lignende.

 

Man skal aldrig sige aldrig, men den kobling virker noget konstrueret.

 

Lugunebjerg findes ikke som stednavn i Danmark, det gør derimod Løgumbjerge - også kaldet Lygumbjerge i kirkebogen - som ligger tæt ved Kløjing og bliver nævnt som bosted ved pigernes dåb.

 

Lund som stednavn er der 13 af - vidt forskellige steder, men der er ikke noget sogn, der hedder Lund.

I Tønder amt, Slogs herred, Burkal sogn er der et sted, der hedder Lund, men jeg ser ingen Karen født i Burkal.

Det kan jo være hendes far, der kalder sig Lund.

 

Jeg vil tro, at navnet Lund i Danmark svarer så nogenlunde til navnet Nes/Næs i Norge, når det gælder udbredelse og chancen for at finde det rette sted. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endnu 3 søskende:

 

Tønder, Lø, Nørre Løgum 1789-1856, siderne 489, 551 og 565:

 

Niels Hansen Nielsen født 9 september og døbt 15 september 1850.

Fadder: "Hans Jørgen Andersen Lund, Moderens fader i Østergasse".

 

Øster Gasse hører under Skærbæk, men her ser jeg heller ingen vielse.

 

Valborg født 22 marts og døbt 31 marts 1853.

 

Anna født 2 august og døbt 2 september 1855.

 

 

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for nye flotte innlegg!

 

Eg har nok òg ei kjensle av at dette familietreet på ancestry.com ikkje er heilt truverdig. Dei seier jo òg at faren skal vera avliden i Salt Lake City, UT i 1865, og det kan me jo vera sikre på ikkje er tilfelle! Nei, eg trur nok at både Hans Jensen Nielsen og Karen Hansdotter må vera frå Sønderjylland, og eg trur ikkje me treng bruka so mykje meir tid på det. Eg er svært nøgd med dei opplysningane som ligg føre! Nok ein stor takk til deg, Berit!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.