Gå til innhold
Arkivverket
tone

Per Asbjørn Hansen

Recommended Posts

tone

Kan noen hjelpe meg med å finne ut om Per Asbjørn Hansen f 1927 i Tunstad (foreldre Neumann Hansen og Bergliot Tunstad) fortsatt lever, har søkt på gravminner men ikke funnet han der, er også int i å finne ev. etterkommere av han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan I. Borgos

Per lever og bor på Myre. Han bruker etternavnet Tunstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Dette svaret burde vore gjeve i PM (personleg melding) sidan det er snakk om ein person som framleis lever.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan I. Borgos

Enig, Aase, jeg tenkte for seint på den muligheta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Enig, Aase, jeg tenkte for seint på den muligheta.

Som du ser har eg no redigert namnet bort frå mitt innlegg - du kan også gjere det same med ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan I. Borgos

Som du ser har eg no redigert namnet bort frå mitt innlegg - du kan også gjere det same med ditt.

Klar over det, men etter nesten tjue år åpent på nettet både med epostadresse og meininger har jeg fått et avslappa forhold til sånt. Mine ytringer er bare en liten og nokså anonym dråpe i en tsunami av informasjon, og jeg har lita tru på at framtidas dataarkeologer orker å grave fram det jeg har bidratt med. Men jeg bruker signaturen som en stillferdig måte å legge ut url'en til nettstedet mitt. Derfor lar jeg den stå.http://forum.arkivverket.no/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan I. Borgos

Hmmm. Hvorfor dukka ikke den flotte smiley'en opp på skjermen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

No var det namnet på den nolevande i # 2 eg meinte du kunne redigere vekk. Mitt og ditt namn er ikkje så nøye med :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan I. Borgos

No var det namnet på den nolevande i # 2 eg meinte du kunne redigere vekk. Mitt og ditt namn er ikkje så nøye med :rolleyes:

Oppsan. I dag lærte jeg mye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tone

Kan noen hjelpe meg med å finne ut om Per Asbjørn Hansen f 1927 i Tunstad (foreldre Neumann Hansen og Bergliot Tunstad) fortsatt lever, har søkt på gravminner men ikke funnet han der, er også int i å finne ev. etterkommere av han.

Tusen takk igjen Johan Borgos, vet du noe om de andre søskenene, du kan jo ev. svare meg på min epost.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan I. Borgos

Send du meg en mail til jb krøllalfa nndata.no. Jeg skjønner hvilken slekt du er ute etter, jeg har jo skrevet bygdebøkene for Øksnes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive