Gå til innhold
Arkivverket

1000 som ikke liker meg?


Oddbjørn Johannessen
 Del

Recommended Posts

I medlemsoversikten dukket det plutselig for noen dager siden opp en "Liker"-markering i høyre marg. Ved de fleste navnene står det "Liker: 0". Ved noen navn står det "Liker: 1", "Liker: 2" osv. - på grønn bakgrunn. Ved mitt navn står det "Liker: -1000" - på ildrød bakgrunn! Kan noen forklare meg hvorfor? Dersom det er en "systemfeil", vil jeg gjerne at det blir fjernet. Se også denne tråden: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/170327-fra-medlemssiden-her-liker-3-liker-1000-trodde-dette-var-fjernet/page__pid__1456712#entry1456712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I medlemsoversikten dukket det plutselig for noen dager siden opp en "Liker"-markering i høyre marg. Ved de fleste navnene står det "Liker: 0". Ved noen navn står det "Liker: 1", "Liker: 2" osv. - på grønn bakgrunn. Ved mitt navn står det "Liker: -1000" - på ildrød bakgrunn! Kan noen forklare meg hvorfor? Dersom det er en "systemfeil", vil jeg gjerne at det blir fjernet. Se også denne tråden: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/170327-fra-medlemssiden-her-liker-3-liker-1000-trodde-dette-var-fjernet/page__pid__1456712#entry1456712

Vi kan bruke forumet også internt i Arkivverket. I den forbindelse hadde vi behov for å bruke "Liker"-symbolet. Dessverre er det ikke mulig å reservere det kun til den ene debatten. Vi fjerner funksjonen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - men når dette "liker"-symbolet nå en gang ble publisert med plusser og minuser, skulle jeg gjerne hatt en forklaring på tallet -1000, markert med rødt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg støtter deg der Oddbjørn, dette må være en feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - men når dette "liker"-symbolet nå en gang ble publisert med plusser og minuser, skulle jeg gjerne hatt en forklaring på tallet -1000, markert med rødt...

 

Støtter Oddbjørn i at det skulle vært interessant å få vite hvordan og hvorfor han har blitt så intenst mislikt. Han er etter min mening en særdeles likandes person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Oddbjørn i at det skulle vært interessant å få vite hvordan og hvorfor han har blitt så intenst mislikt. Han er etter min mening en særdeles likandes person :)

 

Takk for attesten Leif :D

Så vidt jeg kan se, er jeg den eneste som har samlet på meg alle disse minuspoengene :huh:

Nå er de riktignok fjernet, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.