Gå til innhold
Arkivverket

Marie Melkersen


Recommended Posts

Eg etterlyser Marie Melkersen. Ho vart mor til, antakeleg tvillingar, 22. desember 1922 på Stord. Etter det eg veit, tok ho med seg den eine tvillingen og reiste til ein stad i Trøndelag.

Er det mulig å finna henne med så få opplysningar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg etterlyser Marie Melkersen. Ho vart mor til, antakeleg tvillingar, 22. desember 1922 på Stord. Etter det eg veit, tok ho med seg den eine tvillingen og reiste til ein stad i Trøndelag.

Er det mulig å finna henne med så få opplysningar?

Kva er grunnen til at du meiner det skal vere tvillingar? Er Otto i så fall "den eine eller den andre" tvillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at vi ikke har noe landsomfattende register å søke i etter folketellingen 1910, vil det være vanskelig å finne ut noe på bakgrunn av de angitte opplysningene. Det som finnes er DIS-Norges gravminner og skatte- og telefonlister. I og med at hun sansynligvis er død for en god del år siden, er det ikke hjelp i de siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er grunnen til at du meiner det skal vere tvillingar? Er Otto i så fall "den eine eller den andre" tvillingen?

 

Det var interessant at du nemner "Otto". Kjenner du til Marie ? Det at eg nemner tvillingar, er at eit søskenbarn av meg som meiner å hugsa at Otto var tvilling. Men eg finn ikkje det i kyrkjebøkene for Stord. Så er det mitt søskenbarn som meiner at Marie reiste heim til Trøndelag og hadde det eine barnet med seg. Kanskje dette er feil? Dette barnet er mitt søskenbarn.

 

I kyrkjeboka er namnet Mary Melkersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kyrkjeboka er namnet Mary Melkersen.

Veit ikkje om du ser at "tvillingar" i mitt innlegg er ei lenke til kyrkjeboka.

 

Kanskje du skal flytte emnet til Brukarforum? Veit du noko som helst om Mary/Marie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje om du ser at "tvillingar" i mitt innlegg er ei lenke til kyrkjeboka.

 

Kanskje du skal flytte emnet til Brukarforum? Veit du noko som helst om Mary/Marie?

 

Ja, eg såg i kyrkjeboka, og den har eg sett før. Der ser me at Mary/Marie var fødd 1902. Ho arbeidde i Stordø Gruber og fekk barn med Herman Vold.

Noko meir sikkert veit eg ikkje om henne.

Grunnen til at eg leitar, var det eg høyrde at ho fødde tvillingar og reiste frå Stord like etter. Kanskje dette ikkje stemmer likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.